کد خبر : 1387572 | 26 دی 1395 ساعت 10:10 | 47.1K بازدید | 1 دیدگاه

نمی خواستم مصدومش کنم

پورقاز: به ماهینی زنگ زدم؛ عذرخواهی کردم

مدافع ملی پوش سایپا می گوید قصد آسیب رساندن به حسین ماهینی در بازی سایپا – پرسپولیس را نداشته است.

پورقاز: به ماهینی زنگ زدم؛ عذرخواهی کردم 

او در مورد این بازی به "ورزش سه"، می گوید: حق ما در این بازی باخت نبود! شرایط بازی به گونه ای بود که می توانستیم از اشتباهات پرسپولیس استفاده کنیم و نتیجه را به سود خود تغییر دهیم. اما به هر صورت قسمت نبود در اولین حضور در ترکیب سایپا امتیاز بگیریم. شک نکنید ورق برمی گردد و در بازی با ذوب آهن جبران خواهیم کرد. 


عزت الله پورقاز در مورد انتخاب تیم سایپا در تعطیلات زمستانی گفت: کار کردن با حسین آقا فرکی که یکی از مربیان خوشفکر فوتبال است برای من یک فرصت خوب و مناسب است.

شکر خدا اهل بازارگرمی نبوده و نیستم. همه می دانند در تعطیلات زمستانی پیشنهادات زیادی داشتم اما جایی را انتخاب کردم که آرامش داشته باشم. این را هم به ضرس قاطع می گویم. جایگاه سایپا اینجای جدول نیست و رفته رفته از انتهای جدول دور خواهیم شد. 


مدافع سایپا در خصوص تکلی که روی پای حسین ماهینی زد، گفت: حسین دوست و همبازی من در تیم ملوان بوده و به هیچ وجه قصد آسیب رساندن به او را نداشتم و حتی بعداز بازی به او زنگ زدم که دلجویی کنم. با هم حرف زدیم و از او عذرخواهی کردم. همیشه برای این دوست خوب آرزوی موفقیت دارم. 


پورقاز پیرامون اردوی دبی گفت: اردوی دبی مفید بود. شک نکنید کی روش با حضور چندین ساله در فوتبال ایران بهتر از همه مشکلات تیم ملی را درک می کند. تنها راه حل مشکلات وفاق ملی است. در یک چشم بهم زدن بازی با چین از راه می رسد و ما باید برای ادامه مسیر خود را آماده کنیم. 


مدافع تیم ملی در پایان در خصوص اینکه آیا در تعطیلات زمستانی شانس حضور در ترکیب پرسپولیس را داشت یا نه گفت: اکنون  وقت این حرف ها نیست. من سایپا را انتخاب کرده ام و تلاش می کنم برای این تیم بازیکن مفیدی باشم.

دیدگاه‌ها