کد خبر : 1387858 | 27 دی 1395 ساعت 12:40 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مورد نامه اعتراضی به مدیریت فدراسیون

احسان حدادی: دعوای خانه را نباید به کوچه برد

نایب قهرمان المپیک لندن گفت: کسی از من در مورد نامه اعتراضی به نحوه مدیریت رئیس فدراسیون دوومیدانی نظری نخواست که حالا انتظار حمایت از من را دارند.

احسان حدادی: دعوای خانه را نباید به کوچه برد

به گزارش "ورزش سه"، احسان حدادی در گفت‎وگو با تسنیم در خصوص اعتراض 12 ورزشکار دوومیدانی به مدیریت فدراسیون و دیدار آنها با معاون وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: نظری در این خصوص ندارم چرا که کسی از من در این باره سوالی نکرد. هیچکدام از این نفرات با من صحبتی در مورد کاری که می‎خواهند انجام بدهند، نکردند. سجادی، معاون وزیر ورزش و جوانان همیشه به من لطف داشته و هر زمانی که خواستار دیدار با او بودم، با روی باز موافقت کرده است.

 

وی ادامه داد: من یک ورزشکارم و وظیفه‎ام فقط ورزش کردن است. مهمترین کاری که دارم افتخار آفرینی و بالا بردن پرچم ایران است. کار خودم را انجام می‎دهم و به مسائل حاشیه‎ای کاری ندارم؛ ضمن اینکه ترجیح می‎دهم در مورد مسائل و مشکلات خودم صحبت کنم. اعتقاد هم دارم نیازی نیست دعوای خانه به کوچه برود شود چرا که راه‎های زیادی برای حل مشکلات وجود دارد.

 

نایب قهرمان المپیک لندن در رشته پرتاب دیسک گفت: کسی در مورد این نامه اعتراضی نظری از من نخواست و هیچ فردی در موردش حتی با من صحبت هم نکرد که حالا توقع دارند من آنها را حمایت کنم و یا به قول خودشان، پشتشان دربیایم.

 

حدادی گفت:‌ قطعا مدیریت فدراسیون دوومیدانی مشکلاتی دارد اما دوومیدانی خانواده بزرگی است که با همدلی و همصدایی می‎توان مشکلات را در درون خانواده حل کرد.

 

دیدگاه‌ها