کد خبر : 1388203 | 28 دی 1395 ساعت 15:43 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

قلی‌زاده: سایپا قهرمان نیم فصل دوم می‌شود

علی قلی‌زاده، مهاجم سایپا یکی از مشکلات گلزنی تیمش را بی‌دقتی توصیف می‌کند.

قلی‌زاده: سایپا قهرمان نیم فصل دوم می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، قلی‌زاده درباره دیدار با پرسپولیس گفت: «بازی را خوب شروع کردیم اما شاید به دلیل خوب نبودن شرایط روحی- روانی تیم نتوانستیم موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم. ما برای پیروزی به میدان رفته بودیم در موقعیتی که مهدی طارمی توپ را با دست کنترل کرد اگر آن خطا دیده می‌شد و اگر داور او را اخراج می‌کرد، خب نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد. پرسپولیس بعد از 10 نفره شدن عقب کشید و در لاک دفاعی رفت و این کار را برای ما سخت‌ کرد اگرچه آقای فرکی هرچه مهره تهاجمی سایپا داشت، به زمین فرستاد اما نتیجه‌ای حاصل نشد. تیمی که به دفاع می‌رود گلزنی را برای حریف سخت می‌کند.»


وی در ادامه گفت: «اگر قضاوت داور در این بازی با هوش و حواس بیشتری بود، قطعا بازی بهتری را شاهد می‌بودیم. البته مشکل فقط به اینجا ختم نمی‌شود و ما باید نگاهی هم به عملکرد خودمان داشته باشیم. مشکل اصلی که باید آن را تقویت کرد این است که کمی بادقت بیشتری به موقعیت‌‌هایمان نگاه کنیم و به بهترین نحو از آنها استفاده کنیم تا سایپا را از بحرانی که در آن قرار دارد خارج کنیم.»


او درباره دیدار هفته‌ آینده‌شان مقابل ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: «بعد از شکست مقابل سرخپوشان تهرانی تمام فکر و ذکرمان این است که از سد حریفانمان بگذریم. مطمئنا به قصد پیروزی مقابل اصفهانی‌ها حاضر می‌شویم. ما با کسب اولین پیروزی قطعا از انتهای جدول دور خواهیم شد. البته بازیکنان سایپا کاری به اینکه کجای جدول هستند، ندارند و تمام هدف و تلاششان پیروزی مقابل حریفان است، مطمئن باشید سایپا قهرمان نیم فصل دوم خواهد شد.»

دیدگاه‌ها