کد خبر : 1388487 | 29 دی 1395 ساعت 14:18 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

قمری: فعلا تغییری در مدیریت تیم‌های ملی نداریم

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: در مورد مدیر تیم‌های ملی صحبت‌های زیادی می‌شود اما ما فعلا در این بخش تغییری نخواهیم داشت.

قمری: فعلا تغییری در مدیریت تیم‌های ملی نداریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری اظهار داشت: برنامه‌هایمان را در دوره جدید آغاز کرده‌ایم و در بخش زیرساخت‌ها کارهایی را انجام می‌دهیم. قرار بود جلسه هم‌اندیشی را هفته گذشته برگزار کنیم و کمیته‌هایمان را سریعا تشکیل دهیم. در نهایت امروز این جلسه برگزار شد و کار خوبی که اتفاق افتاد اینکه افرادی که علاقمند بودند را دور هم جمع کردیم تا از نظراتشان استفاده کنیم. پیشنهادهای خوبی امروز مطرح شد و برخی از آنها نیاز دارد که بررسی بیشتری صورت بگیرد که منع قانونی نداشته باشند. 

 

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم تا آخر هفته آینده اعضای کمیته‌های خود را مشخص کنیم و کارمان را آغاز کنیم. 

 

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در مورد تغییر در بخش اداری فدراسیون گفت: دبیر ما عوض شده است و برای نایب‌رئیس هم گزینه‌ای را به وزارت ورزش ارائه دادیم که منتظر تایید آنها هستیم.

 

خالقی دبیر سابق فدراسیون که بازنشسته بوده به دلیل اینکه ایثارگر بوده است بتواند ادامه کار بدهد. خزانه‌دارمان هم به زودی تغییر خواهد کرد. 

 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود شاید مدیر تیم‌های ملی هم تغییر کند عنوان کرد: روی عنوان و یا فرد زیاد حساسیت نباید نشان داد. ما براساس این تصمیم نمی‌گیریم که دیگران چه می‌گویند. ما امروز نظرات اعضای حاضر در جلسه هم‌اندیشی را دریافت کردیم و آنها را در برنامه آینده کاری‌مان لحاظ خواهیم کرد. 

 

وی در مورد اینکه چایچی مدیر تیم ملی گفته است اگر من در فدراسیون نباشم بیشتر به نفعم است، گفت: هر کسی نظر خودش را دارد اما او فعلا بر سر کارش حضور دارد و باید دید در آینده چه تصمیمی خواهیم گرفت. 

 

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در مورد مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: سعی کردیم در این مدت کوتاه با روش 4 ماه قبل پیش برویم و با توجه به زحماتی که کشیده شده امیدوارم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم. قرار بود بچه‌ها زودتر به اردوی هند بروند اما ظاهرا با این کار موافقت نشده است و بچه‌ها 15 بهمن عازم این کشور خواهند شد. 

دیدگاه‌ها