کد خبر : 1388506 | 29 دی 1395 ساعت 15:00 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی: کار بائرمن غیرحرفه‌ای بود

بازیکن تیم ملی بسکتبال با حمایت از حضور سرمربی ایرانی در تیم ملی تاکید کرد که باید به نفرات جوان‌تر بها داد.

حدادی: کار بائرمن غیرحرفه‌ای بود

به‌ گزارش "ورزش سه" و به نقل از ‌ایسنا، حامد حدادی در ارتباط با وضعیت تیم سیچوان در لیگ چین گفت: وضعیت ما اکنون متوسط است. با 15 برد و 13 باخت، نسبت به پارسال ضعیف تر عمل کردیم. در صورتی که هفت بازی از 10 بازی باقی مانده را ببریم، شانس حضور در مرحله پلی آف را داریم. بازی‌های لیگ چین بسیار فشرده و سنگین است و زمانی برای ریکاوری بین مسابقات وجود ندارد.


وی تصریح کرد: دو روز دیگر با تیم لیائونینگ بازی سختی داریم، زیرا این تیم 20 سال در لیگ سی بی ای حضور دارد اما تیم سیچوان تنها سه سال است که در این لیگ به رقابت می‌پردازد. با توجه به این که پارسال در فینال با این تیم بازی داشتیم، به خون ما تشنه هستند و با تمام قدرت مقابل ما قرار می گیرند. این مسابقه در زمین آنها برگزار می‌شود و امیدوارم بتوانیم در این بازی دشوار نتیجه خوبی بگیریم.


کاپیتان تیم ملی بسکتبال در مورد رفتن درک بائرمن از تیم‌ ‌ملی گفت: خیلی در جریان علت رفتن او نیستم. به نظرم کار غیرحرفه‌ای انجام داد و نظری ندهم بهتر است.


حدادی در مورد انتخاب حاتمی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: حضور مربی ایرانی در کادر تیم ملی اتفاق خوبی است اما نمی‌توان در چهار ـ پنج روز تمرین انتظار تغییرات زیادی را داشت و فکر می‌کنم تیم ملی باید به نفرات جوان‌تر بها بدهد.


حاتمی، سرمربی تیم‌ ‌ملی بسکتبال نیز در پاسخ به این پرسش مجری رادیو ورزش که آیا نفرات تیم را شما به اختیار خود انتخاب کردید، عنوان کرد: بله؛ همین‌طور است. این نوید را می دهم که اگر بنده در این سمت ابقاء شوم در سراسر ایران واکاوی می‌کنم و تمام افرادی که شایستگی دارند را به تیم دعوت می‌کنم.


وی، در ارتباط با حضورش در تیم‌ ‌ملی گفت: بعد از نیامدن بائرمن و بحرانی که در تیم ملی به وجود آمد، احساس کردم که تیم ملی به حضور بنده نیاز دارد و اگر هر سمتی به بنده می‌دادند کمک می‌کردم، زیرا اگر سهمیه غرب آسیا گرفته نشود، متعاقب آن در کاپ آسیا نمی توانیم شرکت کنیم و مسابقات جهانی  را هم از دست خواهیم داد.

دیدگاه‌ها