کد خبر : 1388676 | 30 دی 1395 ساعت 09:27 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ سرمربی المپیاکوس درباره غیبت انصاری‌فرد

سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس اظهارات مبهمی را درباره علت غیبت کریم انصاری‌فرد، ملی پوش ایرانی در فهرست 18 نفره تیمش بیان کرد.

پاسخ سرمربی المپیاکوس درباره غیبت انصاری‌فرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم المپیاکوس شب گذشته (چهارشنبه) در بازی هفته شانزدهم سوپرلیگ یونان برابر آستراس با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد و با 39 امتیاز همچنان صدرنشین این رقابت‌ها است.

 

پائولو بنتو، سرمربی تیم المپیاکوس در نشست خبری پس از بازی برابر آستراس درباره علت غیبت کریم انصاری‌فرد، مهاجم جدید ایرانی این تیم در فهرست 18 نفره گفت: کار اصلی من به عنوان سرمربی عملکرد بهتر تیم است و تا به حال موفق شدیم بر اساس انتظارات پیش رویم. ما گروهی هستیم که موانع را از جلوی خود برمی‌دارد و باید آمادگی لازم برای هر بازی وجود داشته باشد. این مساله می‌تواند مربوط به دیدارهای سوپر لیگ و  جام حذفی یونان باشد و همچنین مسئولیت‌های در قبال بازی‌های اروپایی داریم. من تصمیم گرفته بودم تا 18 بازیکن را برای بازی برابر آستراس به تریپولیس بیاورم و از همین رو این اتفاق افتاد!

 

این اظهارات مبهم بنتو در حالی مطرح شد که گازتای یونان با انتشار خبری از تحت فشار قرار گرفتن سرمربی پرتغالی و احتمال روی کار آمد جایگزین جدیدی خبر داده است.

 

دیدگاه‌ها