کد خبر : 1389274 | 02 بهمن 1395 ساعت 17:30 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: ویسی برادر و رفیق من است

پور موسوی می گوید علی رغم اشتباهات زیاد داوری علیه آنها، به تصمیمات داوری احترام می گذارند.

پورموسوی: ویسی برادر و رفیق من است

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بازی با سپاهان و تقابل با عبدالله ویسی، گفت: عبدالله رفیق و همکار من است اما دلیلی نمی شود ما یا آنها انگیزه کم برای این بازی داشته باشیم، ما قطعا تنها برای برد به زمین می رویم و هدفمان تنها سه امتیاز است.


سرمربی استقلال خوزستان در ادامه درباره گل سالم نانگ و اشتباه داوری افزود: واقعا نمی دانم چرا همه اشتباهات بر علیه ماست، اما ما بازهم به نظر داور احترام گذاشتیم و امیدواریم داوران با دقت و تمرکز بیشتری تصمیم گیری کنند که هیچ تیمی در لیگ برتر ضرر نبیند.

پورموسوی درباره برد استقلال در تهران گفت: ما فقط به برد فکر می کردیم اما حیف شد که این بازی جذاب از وجود تماشاگران محروم بود، در فرودگاه تعداد زیادی از هواداران تیم استقلال به ما تبریک گفتند و می گفتند فرقی ندارد که کدام برنده شدید، آنها هم از برد ما خوشحال بودند و به ما تبریک گفتند.

وی در انتها افزود: ما تنها کاپیتان تیممان را در بازی با سپاهان در اختیار نداریم و امیدوارم تمام کسانی که به بازی می روند بهترین روز خود را داشته باشند چرا که این سه امتیاز برای ما بسیار مهم است.

 

دیدگاه‌ها