کد خبر : 1389586 | 03 بهمن 1395 ساعت 17:58 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

آجرلو: این پیروزی تقدیم به آتش‌نشان‌ها

مدیرعامل تراکتورسازان پس از پایان بازی تیمش برابر پیکان، پیروزی دراین دیدار را تقدیم به آتش نشان شهید کرد.

آجرلو: این پیروزی تقدیم به آتش‌نشان‌ها

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی آجرلو، مدیرعامل تراکتورسازان پس از پایان بازی تیمش برابر پیکان و کسب سه امتیاز در این بازی گفت: این پیروزی را به شهدای عزیز آتش نشانی و خانواده های گرامی شان و کسانی که در همین لحظه هنوز مشغول نجات انسان های دیگر هستند، تقدیم می کنم. من شب های اول و دوم به مکان حادثه رفتم و به مسئولان حاضر هم گفتم به عنوان یکی از کوچکترین عضو جامعه ورزش و یک ایرانی چه کار می توانم برای نجات انسان ها بکنم و حاضر هستم تا در کنار آتش نشان ها به عنوان یک نیروی ساده حاضر به همکاری هستم که دوستان با بزرگواری گفتند نیروی کاملی در اختیار دارند.


او ادامه داد: امیدوارم در آن آتش و سنگ و خاک با حرارت و آتش بالای صدر درجه، به لطف خدا انسان های بزرگی که آنجا فداکارانه حضور یافتند تا به نجات دیگران بپردازند موفق شوند تا اجساد مربوط به درگذشتگان را خارج کنند. بنده نیز برای ادای احترام به آتش نشان عزیز امروز این لباس مقدس را به تن کردم و به نمایندگی از جامعه ورزش این لباس را می بوسم. 


مدیرعامل تراکتورسازان ادامه داد: این شب ها مردم ایران نیز به احترام درگذشتگان شمع روشن می کنند و دست به دعا هستند، این واقعه بسیار دردناک و ناراحت کننده بود و تنها یک نکته خوشحال کننده داشت و آن هم اینکه همه ایران بسیج شدند که از قهرمان های ملی شان قدردانی کنند و من هم امیدوارم این لباس تا همیشه برای همه مردم ایران ارزشمند و مبارک باشد.

دیدگاه‌ها