کد خبر : 1389612 | 03 بهمن 1395 ساعت 18:38 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

با شروع تمرینات تیم ملی بانوان؛

لژیونرهای دختر به یاران مایدا اضافه شدند (عکس)

تمرینات تیم ملی والیبال بانوان ایران روزهای آخر خود را پشت سر می گذارد تا برای کسب سهمیه رقابت های جهانی راهی مالدیو شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال بانوان برای حضور در رقابت های انتخابی جهان در منطقه آسیایی مرکزی آخرین تمرینات خود را پشت سر می گذارد. رقابت های انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی از هشتم تا دهم بهمن ماه به میزبانی مالدیو برگزار می شود و تیم ملی والیبال بانوان ایران در این رقابت ها به مصاف تیم های هند، نپال و مالدیو خواهد رفت.

 

1175139


تمرینات تیم ملی والیبال بانوان ایران از یکم بهمن ماه با حضور 14 بازیکن زیر نظر مایدا چیچیچ سرمربی این تیم در کمپ تیم های ملی والیبال بانوان آغاز شده است اما از روز گذشته مائده برهانی و زینب گیوه دو ستاره شاغل در لیگ بلغارستان هم به سایر بازیکنان اضافه شدند.

 

1175138


برهانی و گیوه کار خود را با وزنه های سنگین تر آغاز کردند و با اینکه هنوز بازی را در لیگ بلغارستان انجام نداده اند اما این اولین تجربه ملی آنها بعد از ترک ایران خواهد بود.


سودابه باقرپور، شبنم علیخانی، ندا چملانیان، مائده برهانی، فرزانه زارعی، شکوفه صفری، زینب گیوه، نگار کیانی، فرزانه مرادیان، مهسا صابری، مهسا کدخدا، نگین شیرتری، فرانک بابلیان و فرنوش شیخی سایر ملی پوشان تیم ملی بانوان ایران هستند که در تیمی متحد اولین تجربه ایران برای حضور در رقابت های جهانی را پشت سر خواهند گذاشت.

دیدگاه‌ها