کد خبر : 1389942 | 04 بهمن 1395 ساعت 18:46 | 101.2K بازدید | 0 دیدگاه

سروش رفیعی هم سلطان است

بیرانوند: داور گفت اولین محروم خودت هستی!

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس می‌گوید سرش را برای تیمش می‌دهد.

بیرانوند: داور گفت اولین محروم خودت هستی!

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، بیرانوند که با خبرنگاران صحبت می‌کرد، درباره بازی گفت: خدا را شکر که توانستیم به پیروزی برسیم آنها آمده بودند بازی را نبازند و این کار را سخت کرده بود اما خوشحالم که شرمنده نشدیم و دست تک تک هواداران را می‌بوسم. وظیفه من حراست از دروازه پرسپولیس است و اگر لازم باشد سرم را می‌دهم.

او در پاسخ به این سوال که چه بحثی بین او و احمد صالحی داور بازی در گرفت گفت: نمی‌دانم آقای صالحی در این بازی چه می‌کرد با او بحث نکردم فقط به او گفتم بیشتر بازیکنان ما دو کارته هستند و لطفا در کارت دادن دقت کنید که او گفت اولین کسی که محروم بشود خودت هستی. الان دو کارته‌های ما 5 نفر هستند و البته خدا را شکر که محسن مسلمان دوباره در جمع حضور خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: بازیکنان ما همه با غیرت بازی می‌کنند و دوست دارند نانی که سر سفرشان می‌برند حلال باشد. اینگونه نیست که یک بازیکن به طور عمدی خودش را 3 کارته کند تا در دیدار بعدی غایب باشد. بازیکنانی که امروز کارت زرد گرفتند و از دیدار مقابل صبا محروم شدند محکم و با غیرت بازی می‌کردند.


آخرین سوال از بیرانوند درباره ارتباطش با سروش رفیعی بود که او گفت: خودم شماره 7 را به سروش دادم البته آقای پروین سلطان اصلی است ولی سروش رفیعی هم سلطان است.

دیدگاه‌ها