کد خبر : 1391870 | 11 بهمن 1395 ساعت 19:05 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

مالک نفت تهران؛ به تعهداتمان پایبند هستیم

بازگشت آرامش به اردوی نفت تهران

عصر امروز جلساتی بین مدیران، کادر فنی و بازیکنان نفت تهران برگزار شد تا در مورد پرداخت های آتی تصمیم گیری شود.

بازگشت آرامش به اردوی نفت تهران

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم نفت تهران دیروز و امروز  به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان حاضر به تمرین کردن نشده اند و به همین دلیل امروز جلساتی میان مدیرعامل باشگاه، علی دایی و همینطور بازیکنان باشگاه برگزار شد تا در خصوص این مسائل راه حلی اندیشیده شود. باشگاه نفت تاکنون 41 درصد از قراردادها را پرداخت کرده است.


محسن خلیلی سرپرست تیم نفت تهران در پایان این جلسات در مورد خروجی آن گفته است:« جلسه بسیار خوبی برگزار شد و نهایتا خروجی جلسه هم رفع برخی دل نگرانی ها، برنامه ریزی و هماهنگی بین باشگاه و کادر فنی برای برخی امور بود. باشگاه اعلام داشت دو پرداختی در موعد تعیین شده داشته است. شک نکنید شاهد همدلی ها خواهیم بود؛ رمز موفقیت تیم در جام حذفی همین یکدلی مالکان،مدیریت،کادر و بازیکنان بوده است. در لیگ هم انشااله نتایج قبلی تکرار می شود. تیم هم تمرینات خود را انجام می دهد و باشگاه که تاکنون چهل و یک درصد پرداختی داشته به تعهدات خود پایبند است.»


همینطورشهریاری مدیرعامل باشگاه در حاشیه این جلسات درباره پرداخت های بعدی گفته است:«مگرمی شود پرداختی نداشته باشیم؟!مالک باشگاه به تعهدات خود کاملا پایبند است. به بازیکنان هم گفتیم دغدغه ای نداشته باشند و خیال شان راحت باشد.

دیدگاه‌ها