کد خبر : 1392218 | 13 بهمن 1395 ساعت 10:17 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

بنتو نام مهاجم ایرانی‌اش را در لیست اروپایی وارد کرد؛

در انتظار درخشش انصاریفرد برابر عثمانلی اسپور

درخشش کریم انصاریفرد در اولین حضورش در ترکیب المپیاکوس نظرها را به سمت این مهاجم ایرانی برگرداند و او در لیست اروپایی این تیم نیز قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که نیمکت نشینی کریم انصاریفرد در سه بازی ابتدایی المپیاکوس بعد از عقد قرارداد با این تیم باعث شده بود نگرانی‌هایی در خصوص این مهاجم و آینده اش در ترکیب برترین تیم لیگ یونان به وجود آید، درخشش او در اولین حضور نظرها را به سمت او برگرداند.


پائولو بنتو، مربی پرتغالی المپیاکوس که در بدو حضور این بازیکن اعتقادی به او نداشته، اکنون شرایط بهتری برای پیشرفت و حضور در ترکیب برای او تدارک دیده و بر این اساس برخلاف صحبت‌های قبلی نام او در لیست اروپایی این باشگاه برای رقابت‌های لیگ اروپا نیز قرار گرفت. المپیاکوس در لیگ اروپا باید به دیدار نماینده ترکیه عثمانلی اسپور برود و باید در انتظار درخشش مهاجم ایرانی المپیاکوس در این جدال باشیم.


سایت sdna  یونان با تایید حضور کریم انصاریفرد در لیست اروپایی المپیاکوس در گزارشی در این رابطه نوشته: المپیاکوس یونان امروز لیست بازیکنانی که در لیگ اروپا تیمشان را همراهی می‌کنند را باید به اتحادیه فوتبال اروپا بفرست و انتظار می‌رود که 3 بازیکن جدید المپیاکوس یعنی پاریدز، سیسوکو و انصاری فرد در این لیست قرار بگیرند.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها