کد خبر : 1393988 | 19 بهمن 1395 ساعت 22:16 | 47.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمام حواشی پس از پیروزی استقلال مقابل السد؛

برد با طعم رقص سامبا و تشویق ایسلندی

بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران استقلال دقایق بسیاری را پس از اتمام بازی در ورزشگاه ماندند تا جشن صدهزار نفری با اتفاقاتی جالب همچنان ادامه دار باشد.

برد با طعم رقص سامبا و تشویق ایسلندی

به گزارش "ورزش سه"، پنالتی پنجم استقلال مقابل السد قطر توسط خسرو حیدری وارد دروازه شد تا جشن یکصد هزار نفری در ورزشگاه آزادی آغاز شود. از روی تماشاگران تا روی چمن همه و همه به شادی پرداختند. پایان بازی همراه با اتفاق جالبی بود که در آزادی همه اتفاقات این طور گذشت:


* خسرو حیدری با به ثمر رساندن گل صعود بخش با سرعت به نیمکت استقلال رسید تا کانون شادی آبی پوشان در آن منطقه از ورزشگاه باشد.


* بازیکنان و کادر فنی یک به یک همدیگر را در آغوش می گرفتند تا اولین دقایق بیرون آمدن از فشاری طولانی مدت را به یکدیگر تبریک بگویند.


* منصوریان در راس توجهات بود و بازیکنان به همراه اعضای کادر فنی یک به یک به آغوش او می آمدند و شادی شان را با یکدیگر تقسیم می کردند.


* لئوناردو پادوانی پرچم ایران را از منصوریان گرفت و دقایقی را با چرخاندن پرچم ایران در ورزشگاه خوشحالی می کرد.


* منصوریان به آغوش رحمتی رفت و در حالی با یکدیگر پرچم ایران را گرفتند که با همان وضعیت تا نزدیکی تماشاگران رفتند تا صمیمت خود را یک بار دیگر نشان دهند.


* بازیکنان استقلال با حضور در نزدیکترین منطقه به تماشاگران یک بار دیگر آنها را به تشویق ایسلندی دعوت کردند تا جو آزادی یک بار دیگر پرشور شود.


* لئوناردو پادوانی و رابسون جانواریو، دو بازیکن برزیلی استقلال در میان میدان جشنی دو نفره داشتند و با رقص سامبا به سبک خودشان دقایقی را خوشحالی تمام برزیلی کردند.

 

* پس از اتمام بازی پیراهن ژاوی هرناندس بازیکن پیشین بارسلونا و بازیکن کنونی السد به عرشیا بابازاده دروازه‌بان سوم تیم استقلال رسید.


* مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکن ایرانی تیم السد قطر در پایان بازی پیراهن خود را به علی چینی مربی تیم استقلال داد.


*پس از بازی حال سه نفر از هواداران استقلال بد و کارشان به اورژانس کشیده شد.


* مدافع ایرانی تیم السد پس از شکست تیمش به سمت علیرضا منصوریان رفت و پیروزی استقلال را به سرمربی سابق خود تبریک گفت.

 

*بعد از دریافت کارت زرد از سوی برزای، هواداران حاضر در بخش شمال غربی ورزشگاه، نارنجک دست سازی را به سمت زمین پرتاب کردند که در نزدیکی عکاسان منفجر شد. بدون شک این اتفاق جریمه ای را برای استقلال در بر خواهد داشت.


*همچنین از چهره های سرشناس حاضر در جایگاه ویژه می شد به روزبه چشمی، بازیکن استقلال اشاره کرد که به دلیل محرومیت استقلال نمی تواند تا پایان فصل برای این تیم بازی کند.


*در هنگام زدن ضربه ایستگاهی توسط ژاوی، هواداران استقلال با لیزر چشمان او را مورد هدف خود قرارمی دادند و کار برای او سخت می شد.


*فرزاد حبیب اللهی آنالیزور پرسپولیس تیم استقلال را زیر نظر گرفته بود .


*در پی اعلام حمایت باشگاه پرسپولیس از استقلال مقابل السد، علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

دیدگاه‌ها