کد خبر : 1394364 | 21 بهمن 1395 ساعت 13:45 | 49.8K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه سنگین برای تهدید به ترک زمین

خداداد عزیزی 4 جلسه محروم شد

خداداد عزیزی سرمربی تیم سیاه جامگان بعد از رفتار اعتراض آمیز در دیدار تیمش مقابل فولاد از سوی کمیته انضباطی به 4 جلسه محرومیت محکوم شده است.

خداداد عزیزی 4 جلسه محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، خداداد که تیمش امروز در قم مقابل صبا قرار می گیرد ساعتی قبل از حضور در ورزشگاه یادگار امام شهر قم از این حکم سنگین کمیته انضباطی باخبر شد. نکته جالب اینکه علی دایی که در دیدار مقابل سپاهان در جام حذفی کار مشابهی انجام داده بود، تنها دو جلسه محروم شده بود. اما خداداد دو جلسه بیشتر از زوج طلایی اش در تیم ملی محرومیت تحمل خواهد کرد.

 
در حکم کمیته انضباطی آمده است: مسابقه تیم های فولاد خوزستان و سیاه جامگان مشهد در هفته نوزدهم برگزار و از سوی خداداد عزیزی- تخلفاتی مبنی بر اعتراض شدید به داور، اقدام به خارج کردن بازیکنان تیم از زمین مسابقه و رفتار غیر ورزشی و تحریک آمیز، ورود غیر مجاز به داخل زمین مسابقه که نهایتا منجر به تحریک تماشاگران و اخراج سرمربی از سوی داور شد، رخ داد. عزیزی طبق ماده 65 و تبصره آن و ماده 66 با رعایت ماده 60 آیین نامه انضباطی به خاطر محرومیت قبلی، به چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و نیمکت ذخیره ها و محرومیت از حضور در کنفرانس های مطبوعاتی قبل و بعد از بازی محروم و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.


البته رأی ای که برای خداداد انشا شده قابل تجدیدنظر است و این مربی برای حفظ تیمش در لیگ برتر با چنگ و دندان می جنگد، ممکن است به دلیل سوابق مثبتش در فوتبال مورد بخشودگی قرار بگیرد. 


خداداد در حال حاضر در وی آی پی ورزشگاه یادگار امام نشسته و بازی تیمش مقابل صبا را از فاصله دور تماشا می کند. او در لیگ امسال برای بار دوم محروم شده است. عزیزی در مرتبه قبلی هم به دلیل اعتراض به داوری از سوی کمیته انضباطی محروم شده بود.

 

1179284

 

ستاره سابق فوتبال ایران در وی آی پی ورزشگاه یادگار امام . همه در انتظار واکنش او به این رای هستند .

دیدگاه‌ها