کد خبر : 1395261 | 24 بهمن 1395 ساعت 17:54 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

برنلی ۱-۱ چلسی:لغزش آبی ها در هوای برفی

برنلی موفق شد در خانه، چلسی صدرنشین را متوقف کرده و رقابت برای قهرمانی را گرمتر کند.

برنلی ۱-۱ چلسی:لغزش آبی ها در هوای برفی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کونته بازی را بهتر از حریف شروع کردند و در همان ابتدای بازی به گل رسیدند. روی حرکت خوب موزس و پاس او برای پدرو، هافبک اسپانیایی با یک ضربه به صورت تکل دروازه حریف را باز کرد و گل اول را به ثبت رساند.

 

1180157

 

 

با این حال برتری چلسی خیلی ماندگار نبود و خیلی سریع برنلی توانست کار را به تساوی بکشاند. پس از خطایی که ماتیچ انجام داد، بردی پشت توپ ایستاد و با یک ضربه استثنایی کار را به تساوی کشاند .

 

1180158

 

 

در ادامه برنلی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و فشار زیادی روی دروازه چلسی آورد و می‌توانست دروازه این تیم را باز کند ولی واکنش‌های خوب کورتوا مانع این اتفاق شد. بازی در پایان نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

نیمه دوم در ابتدا پایاپای آغاز شد ولی رفته رفته چلسی روند خوبی را پیش گرفت و توانست حملاتی در زمین حریف ترتیب دهد ولی باز هم شاگردان کونته راه به جایی نبردند.

 

1180159

 

 

با حضور فابرگاس به جای ماتیچ که نیمکت نشینی اش سر و صدای زیادی کرده بود، چلسی روند بهتری را پیش گرفت ولی آبی ها امروز در موقعیت سازی به طور کلی دچار مشکل شده بودند و در بیشتر دقایق نیمه دوم موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نکردند. در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید تا چلسی دچار لغزشی دیگر شود ولی اختلاف امتیاز آنها با رقبا حاشیه امنیت خوبی برایشان ایجاد کرده است.

دیدگاه‌ها