کد خبر : 1395514 | 25 بهمن 1395 ساعت 16:39 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان، سکوی پرش دوباره پیکان؟

شاگردان مجید جلالی فردا در اولین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان می روند.

به گزارش "ورزش سه"، پیکان که در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر از 6 بازی صاحب 4 شکست، یک تساوی و یک پیروزی مقابل سپاهان شده، روی کاغذ فاصله زیادی با عملکردش در نیم فصل اول در همین مقطع زمانی ندارد.

 

1180371


آنها در دور رفت تا پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان از 6 بازی صاحب 5 امتیاز شده بودند اما حالا و پس از پایان 6 بازی اول دور برگشت، 4 امتیاز دارند و فقط یک امتیاز از دور رفت عقب هستند. پیروزی دراماتیک آنها مقابل استقلال خوزستان اما شرایط را به کلی برای تیم جلالی تغییر داد. آنها در ورزشگاه غدیر اهواز در شرایطی که با دو گل از قهرمان فصل گذشته جلو بودند، ناگهان در دقایق پایانی دو گل دریافت کردند تا همه چیز از دست رفته به نظر برسد اما گل ثانیه های پایانی امیرحسین صادقی اولین سه امتیاز فصل را نصیب پیکانی ها کرد. بردی که باعث شد آنها در ادامه روندی باورنکردنی داشته باشند و نیم فصل را در رده چهارم (تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ذوب آهن رده سومی) به پایان برسانند.


حالا شرایط پیکان دوباره طوری پیش رفته که پس از شکست هفته قبل آنها مقابل نفت تهران، یک پیروزی روحیه بخش مقابل استقلال خوزستان می تواند دوباره شاگردان جلالی را به لیگ برگرداند. تیمی که به عنوان یک تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر، تا همین جای فصل هم روند بسیار خوبی داشته اما اینطور که به نظر می رسد، آنها همچنان جاه طلبی هایشان را برای ادامه درخشش در رقابت های این فصل لیگ برتر حفظ کرده اند.

دیدگاه‌ها