کد خبر : 1395752 | 26 بهمن 1395 ساعت 15:34 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌بانان ملی در جشنواره گل!

سنگربانان مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی در بیست و یکمین هفته از لیگ برتر شرایط خوبی را تجربه نکردند.​​​​​​​

دروازه‌بانان ملی در جشنواره گل!

به گزارش "ورزش سه"،  رشید مظاهری که در سودای ادامه حضور در تیم ملی و حتی دستیابی به پیراهن شماره یک آن است هفته تلخی را پشت سر گذاشت زیرا دروازه ذوب‌آهن در دیدار برابر تراکتورسازی چهار مرتبه باز شد.


مظاهری اما تنها دروازه‌بان ملی‌پوشی نبود که هفته بیست و یکم لیگ برتر به کامش تلخ شد بلکه علیرضا بیرانوند هم در هشتاد و چهارمین شهرآورد پایتخت روز بدی را پشت سر گذاشت. تا پیش از این، شماره یک تیم ملی در مجموع 16 دیداری که در فصل جاری برای پرسپولیس به میدان رفته بود، فقط سه گل از تیم‌های فولاد، سپاهان و استقلال خوزستان دریافت کرده بود. بیرانوند در بازی با استقلال به اندازه تمام آن 16 مسابقه گل خورد تا از شهرآورد هشتاد و چهارم خاطره تلخی در ذهنش ثبت شود.


محمدرضا اخباری، دیگر سنگربان مدعی ملی‌پوشی هم با وجود پیروزی درخشان این هفته تیمش برابر ذوب‌آهن نتوانست دروازه تراکتورسازی را بسته نگه دارد تا دروازه‌بانان تیم ملی در این هفته روی هم هشت گل بخورند.


این اتفاق در حالی افتاد که این سه دروازه‌بان در هفته‌های اخیر در بسیاری از بازی‌ها موفق به ثبت کلین‌شیت‌های متوالی شده بودند؛ به خصوص بیرانوند که در بازگشت از مصدومیت بیش از 550 دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود.

دیدگاه‌ها