کد خبر : 1396106 | 27 بهمن 1395 ساعت 19:29 | 52.4K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور مهرداد محمدی و فرید کریمی؛

کار سخت پرسپولیس مقابل قهرمان‌های دو 100متر

وینگرهای سرعتی تیم سپاهان در برابر پرسپولیس نقش ویژه ای برای طراحی حملات این تیم بر عهده خواهند داشت.

کار سخت پرسپولیس مقابل قهرمان‌های دو 100متر

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان در شرایطی در ورزشگاه آزادی به مصاف  پرسپولیس خواهد رفت که با توجه به دو شکست متوالی نیاز مبرمی به کسب پیروزی در این دیدار خواهد داشت؛ در عین حال به نظر نمی رسد ویسی در این دیدار با بازی انتحاری شاگردانش را روانه میدان کند.


با توجه به بازی مالکانه ای که تیم پرسپولیس در این فصل از خود به نمایش گذاشته، به نظر می رسد عبدالله ویسی نیز در دیدار برابر این تیم، به سیستمی مشابه آنچه علیرضا منصوریان در دربی تهران استفاده کرد، روی بیاورد؛ سیستمی که مهم ترین نفرات هجومی آن دو وینگر چپ و راست طلایی پوشان خواهند بود.


مهرداد محمدی و فرید کریمی بهزادی دو بازیکن سپاهان در کناره های این تیم هستند که می توانند با سرعت بالای خود مدافعان چپ و راست پرسپولیس را به زحمت بیندازند؛ ضمن اینکه احسان حاج صفی در سمت چپ نیز خط بالقوه ای برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ خواهد بود.


فرید کریمی بهزادی در این فصل با 2 گل، 1 پاس گل و 2 پنالتی منجر به گل، نقش مهمی در حملات طلایی پوشان ایفا کرده است؛ این آمار اگرچه با استانداردهای بازی در تیم بزرگی همچون سپاهان فاصله دارد؛ ولی می تواند زنگ خطری برای مدافعین پرسپولیس باشد.


از سوی دیگر مهرداد محمدی از دیدار برابر صبای قم در هفته سیزدهم روند گلزنی های خود را آغاز کرده است و در هفته های اخیر با 4 بار گلزنی و یک پاس گل یکی از خطرناک ترین عناصر هجومی تیم ویسی بوده است. محمدی همچنین 2 بار با استفاده از سرعت خود مدافعین حریف را وادار به دادن پنالتی کرده است.


6 بار گلزنی، 2 بار گلسازی و 4 پنالتی که توسط این دو بازیکن برای سپاهان به دست آمده است، به خوبی نشان از اهمیت این دو بازیکن در سیستم مورد استفاده ویسی دارد. تیمی که به احتمال زیاد با تفکرات تدافعی تر نسبت به حریف پا به میدان خواهد گذاشت تا به پاس های بلند حاج صفی و سایر بازیکنان خلاق تیمش به فضاهای پشت مدافعین پرسپولیس، به عنوان یکی از راه های رسیدن به گل بیندیشد.

دیدگاه‌ها