کد خبر : 1396603 | 29 بهمن 1395 ساعت 16:43 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

در دیدار عجیب جام جهانی کشتی؛

راز محبوبیت باروز در ایران چه بود؟ (عکس)

در دیدار مهم دو تیم آذربایجان و آمریکا، جردن باروز آمریکایی در حالیکه از حریف خود عقب بود، با تشویق بی امان تماشاگران ایرانی از یک بازی باخته، برد ساخت.

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه پیگیری می شود و تا ساعاتی دیگر تیم ملی کشتی ایران در فینال رو در روی آمریکا قرار می گیرد. امروز در یکی از مهم ترین رقابت ها آذربایجان رو در روی آمریکا قرار گرفت که برنده این دیدار راهی فینال می شد. چالش های موجود برای حضور آمریکایی در ایران روزهای پر التهابی را برای کشتی رقم زده بود اما با تمام این مسائل این تیم راهی کرمانشاه شد تا یکی از مهیج ترین رویدادهای خود را تجربه کند.

 

1181417


ستاره های مطرح آمریکایی بیش از هر تیمی تشویق می شدند اما در این میان جردن باروز ستاره وزن 74 کیلوگرم با توجه به اسم و رسمی که در دنیای کشتی دارد و رابطه دوستانه ای که قبل از آغاز بازی ها در صفحه اجتماعی خود با ایرانی ها آغاز کرد بود، بیشتر از کشتی گیران خارجی دیگر در سالن، مورد تشویق قرار می گیرد.

 

1181419


جردن باروز در دیدار مقابل مراد سلیمان اف آماده قرار گرفت و حریف توانست کشتی خوبی را در مبارزه با او به نمایش بگذارد. وقتی باروز عقب بود سالن یک صدا و با شور تمام شروع به تشویق او کرد که همین مساله عقب نشینی حریف را به همراه داشت تا در نهایت با اینکه سلیمان اف 5 بر 4 پیش بود اما سومین اخطار خود را گرفت و باروز برنده مبارزه شد تا همان یک برد آمریکا را به جای آذربایجان راهی فینال کند.

 

1181418


بعد از این دیدار باروز که به شدت مورد تشویق قرار گرفته بود کنار تماشاگران رفت و با استقبال شدیدی رو به رو شد و تک تک با آنها دست داد. اما باروز تا ساعاتی دیگر در فینال جام جهانی باید رو در روی پیمان یاراحمدی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها