کد خبر : 1396751 | 30 بهمن 1395 ساعت 09:42 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

استادالدوحه:

زهیوی رکورد جالبی از خود برجا گذاشت

الشحانیه در ادامه نتایج ناامیدکننده خود در رقابت های این فصل لیگ ستارگان قطر با وجود درخشش مهاجم ایرانی اش نتوانست از سد الوکره انتهای جدولی بگذرد.

به گزارش "ورزش سه"، از روزی که باشگاه قطری برای فرار از بحران و نجات از سقوط تصمیم به همکاری با ایگور استیماچ گرفت طرفداران این تیم در حسرت برد سوختند و مربی کروات نتوانست بر مشکلات و بحران هایش غلبه کند. در آخرین گام الشحانیه در دوئل انتهای جدولی ها مقابل الوکره به تساوی 2-2 رسید تا همچنان وضعیتی نامساعد در جدول داشته باشد.


استیماچ بعد از تساوی برابر الوکره با انتقاد از بازیکنانش گفت:« متاسفانه در روزی که می توانستیم به راحتی بازی را ببریم روی اشتباهات فردی باز هم امتیاز از دست دادیم. نمی دانم چرا اما موقعیت های گل زیادی به حریف دادیم و در مقابل از فرصت های گلزنی مان به نحو احسن استفاده نکردیم».


این در حالی است که رحیم زهیوی ستاره ایرانی خط حمله الشحانیه بعد از هفته ها مصدومیت در بازگشت به ترکیب موفق شد هر دو گل تیمش را وارد دروازه الوکره کند تا بهترین بازیکن میدان شناخته شود. روزنامه استاد الدوحه در تمجید از درخشش زهیوی نوشت:« مهاجم ایرانی الشحانیه که هفته ها در بند مصدومیت بود در بازگشت به زمین توانست رکورد جالبی از خود بر جا گذاشته و هر دو گل الشحانیه را وارد دروازه الوکره کند تا ثابت شود خرید مناسبی برای این تیم بود».


با این نتیجه الشحانیه با 17 امتیاز و اختلاف تنها دو امتیازی با قعرنشین رقابت ها همچنان کابوس سقوط را بالای سر خود حس می کند و باید دید ایگور استیماچ که در سپاهان هم آمار خوبی از خود بر جای نگذاشته می تواند مشکلات و ضعف های تیمش را برطرف کند تا این تیم از سقوط دوباره نجات یابد.

 

1181539

 

1181552

 

 

دیدگاه‌ها