کد خبر : 1396856 | 30 بهمن 1395 ساعت 13:49 | 26.6K بازدید | 1 دیدگاه

گلایه مجدد سرمربی کروات از نیمکت پرسپولیس

برانکو: برای موفقیت باید نیمکت قدرتمندی داشت

آخرین گفتگوی برانکو ایوانکوویچ پیش از ترک تهران به مقصد عمان به گلایه‌اش از نیمکت نه چندان قدرتمند پرسپولیس اختصاص داشت.

برانکو: برای موفقیت باید نیمکت قدرتمندی داشت

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که تیمش را برای اولین رقابت آسیایی در فصل جدید برابر الهلال عربستان مهیا می‌کند، در پایان تمرین امروز روبروی خبرنگاران قرار گرفت و به صورت کوتاه به سوالات آنها پاسخ داد.


سرمربی کروات پرسپولیس ابتدای صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد و گفت: دیروز جمعه بود و کار زیادی داشتیم. قرار بود امروز قبل از تمرین به باشگاه برویم و جلسه داشته باشیم چرا که 10 روز در تهران نیستیم. جلسه با علی اکبر طاهری در مورد مسائل جاری تیم بود.


وی در خصوص شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: کار اصلی ما در حال حاضر تمرکز روی مسابقات ‌آسیایی است. یک دوره فشرده برای 4 نماینده ایران در ‌آسیا آغاز شده و در این راستا 4 باشگاه به این مسابقات راه یافتند. همه دوستداران فوتبال و ایرانی‌ها دوست دارند نماینده‌های ایران به حداکثر موفقیت در این رقابت‌ها برسند. 


در حالی که بحث در خصوص محرومیت یا عدم مشکل مهدی طارمی برای همراهی این تیم در اولین جدال برابر الهلال وجود دارد، برانکو در اینباره گفت: هنوز اطلاع دقیقی در این مورد ندارم. 


وی که بابت در اختیار داشتن تمام بازیکنانش در اولین جدال لیگ قهرمانان آسیا خوشنود بود در این باره گفت: ان‌شاءالله و خوب است که همه در آمادگی هستند.


سرمربی پرسپولیس در خصوص شرایط الهلال به عنوان جدی ترین رقیب‌شان گفت: ما در سخت‌ترین گروه قرار داریم و قطعاً الهلال سخت‌ترین حریف ما است آنها سالهاست که در آسیا شرایط خوبی دارند و طبیعی است که کار سختی خواهیم داشت. الریان قهرمان قطر و البته در کنار العین یکی از باشگاه‌های قدرتمند امارات است. بدون شک کارمان بسیار سخت است.


وی در خصوص آنالیزش از این تیم گفت: در مورد نقاط ضعف حرف نمی‌زنم چرا که فایده‌ای ندارد. الهلال چه در آسیا و چه در لیگ عربستان بارها نشان داده چقدر تیم خوبی است و ما کارمان سخت خواهد بود. الهلال حتی روی نیمکتش هم بازیکن ملی‌پوش عربستانی دارد.


برانکو در رابطه با مشکلات پرسپولیس روی نیمکت و اینکه آنها با مشکل و تفاوت کیفی بزرگی در اینباره همراه هستند گفت: ما با مشکل محرومیت، جریمه و مصدومیت بازیکنان روبه‌رو شدیم هر تیمی که می‌خواهد نتیجه بگیرد باید نیمکت قوی داشته باشد. مقابل سپاهان نشان دادیم چقدر خوب هستیم و با وجود غیبت سیدجلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا می‌توانیم مقابل تیمی مثل سپاهان حداکثر امتیاز را به دست بیاوریم.


سرمربی سرخپوشان که رابطه صمیمانه‌ای با اصحاب رسانه حوزه پرسپولیس دارد در پایان گفت: یک مدت شما را نمی‌بینم و امیدوارم 10 روز دیگر که به ایران بازمی‌گردیم پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد.

دیدگاه‌ها