کد خبر : 1397804 | 03 اسفند 1395 ساعت 21:33 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهند کامرانی فر را خراب کنند؛

اعتراض مالک استقلال اهواز به پنالتی مشکوک

ارسطو جهان داری ملک باشگاه استقلال اهواز معتقد است که اشتباهات داوری در دیدار این تیم برابر سپیدرود با قصد خراب کردن چهره کامرانی فر رخ داده است.

اعتراض مالک استقلال اهواز به پنالتی مشکوک

ارسطو جهان داری مالک باشگاه استقلال اهواز پس از شکست تیمش برابر سپید رود رشت که با یک پنالتی مشکوک رقم خورد به "ورزش سه" در مورد این بازی و داوری آن گفت: در صحنه ای که به ضرر ما پنالتی گرفته شد هیچ اتفاقی رخ نداد و نمی دانم چرا داور پنالتی گرفت. فکر می کنم دست های پشت پرده ای وجود دارد که شاید بخواهند کامرانی فر را خراب کنند.  


وی ادامه داد: ما مشکلی با دو پنالتی دیگری که اعلام شد نداریم و درست بودند ولی تصمیم داور روی پنالتی اول کاملا اشتباه بود و شیرازه تیم ما را از هم پاشید. یک گل هم زدیم که داور آفساید گرفت.


جهانداری با انتقاد از حضور لیدرهای سپیدرود در ورزشگاه عنوان کرد: اسم این بازی بدون تماشاگر بود و فقط اسم این وجود داشت که نظر محمدی مربی تیم سپیدرود نباید در بازی حضور داشته باشد، وگرنه نظرمحمدی در بهترین زاویه ممکن روی سکوها نشسته بود و تمام لیدرهای این تیم در ورزشگاه حضور داشتند.


مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در پایان گفت: بعد از پنالتی تمام مردم رشت می گفتند که چه اتفاقی افتاد  که داور پنالتی گرفت. ما پیگیر این موضوع هستیم و به نظر نمی رسد که اتفاقات بازی ما عادی باشد.

دیدگاه‌ها