کد خبر : 1397876 | 04 اسفند 1395 ساعت 11:11 | 12.3K بازدید | 1 دیدگاه

بابایی: فقط به پنالتی اول اعتراض داریم

استقلال اهواز در بازی با سپیدرود که با شکست 2-1 این تیم همراه بود با مربیگری حمیدرضا بابایی به میدان رفت. او هفتمین سرمربی این فصل استقلال اهواز بعد از حمیدرضا فرزانه، ابراهیم تهامی، امیر میرزاییان، محمد سجادیان، سیاوش بختیاری زاده و علی حنطه به شمار می رود.

بابایی: فقط به پنالتی اول اعتراض داریم 

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی ابتدا تیم استقلال اهواز بود که به گل رسید اما دقایقی  بعد یک پنالتی بحث برانگیز باعث شد که بازی به تساوی کشیده شود.


حمیدرضا بابایی در مورد این پنالتی می گوید: «در مورد پنالتی اول تیم سپیدرود صحبت‌های زیادی وجود دارد اما در مورد دیگر پنالتی‌ها اعتراض خاصی نداریم. اشتباهات داوری جزیی از بازی فوتبال است اما نباید به‌دلیل قرار گرفتن تیم استقلال اهواز در انتهای جدول اشتباهات داوری بر روی بازی این تیم تاثیر بگذارد و موجب شود که ما بدون امتیاز میدان را ترک کنیم.»


سرمربی جدید تیم استقلال اهواز در مورد بازی گفت: « سپیدرود در این بازی نیاز به پیروزی داشت و تیم استقلال اهواز با دانستن این موضوع برای این بازی طراحی خاصی داشت. من در مدت کوتاه به‌دست گرفتن سکان هدایت تیم استقلال اهواز با بازیکنان خود در مورد توانایی‌های آن‌ها برای غلبه بر حریفان صحبت کردم تا بتوانند در زمین بازی بهتر عمل کنند.»

دیدگاه‌ها