کد خبر : 1397883 | 04 اسفند 1395 ساعت 11:31 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

شروع رویایی عزت‌الهی با عقاب‌های سیاه آنژی

عزت اللهی بعد از حضور قرضی در آنژی ماخاج کالا توانست در اولین بازی برای تیم جدید با پیراهن شماره 6 نمایش قابل تحسینی ارائه بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت الهی ملی پوش جوان ایرانی که بعد از تمدید قرارداد با روستوف برای نیم فصل قرضی به آنژی ماخاج کالا پیوست تا فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند در اولین حضور در ترکیب تیمش توانست با پیراهن شماره 6 در میانه میدان این تیم درخشش خوبی داشته باشد و زمینه برتری عقاب های سیاه برابر غیرت قزاقستان را فراهم کند.

 

1182517


آنژی که در اردوی آماده سازی ترکیه به سر می برد در حالی توانست غیرت قزاقستان را با یک گل از پیش رو بردارد که عزت الهی 70 دقیقه در ترکیب اصلی حضور داشت و در تمام این دقایق به عنوان هافبک بازیساز و پاسور توپ ها را تقسیم می کرد و ضربات ایستگاهی را نیز می زد.

 

1182516


بعد از این بازی سرمربی آنژی با ابراز رضایت از خرید این بازیکن ایرانی مدعی شد با حضور عزت الهی میانه میدان آنژی برای نیم فصل دوم به خوبی تقویت شده و نگرانی هایش از این بابت به کمترین حد ممکن رسیده است. آنژی که با قرار گرفتن در رتبه یازدهم جدول در نیم فصل اول امیدوار است در ادامه فصل شرایط بهتری پیدا کند، تا پایان هفته در ترکیه حضور دارد و سپس راهی کشورش می شود.

 

1182518

دیدگاه‌ها