کد خبر : 1398218 | 05 اسفند 1395 ساعت 20:24 | 206.6K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش قدرت کریم در خط حمله غول یونانی؛

شب درخشان انصاری‌فرد با 2 گل در لیگ اروپا

کریم انصاری‌فرد در نخستین حضور ثابت خود برای المپیاکوس در لیگ اروپا موفق شد دو گل بزند و موجب صعود این تیم به جمع 16 تیم نهایی شود.

شب درخشان انصاری‌فرد با 2 گل در لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در دومین شب بازی‌های دور برگشت مرحله یک شانزدهم پایانی لیگ اروپا عثمانلی اسپور ترکیه از ساعت 19:30 در ورزشگاه خانگی خود میزبان المپیاکوس یونان بود.

 

1182821


کریم انصاری‌فرد که پس از پیوستن به المپیاکوس در نقل و انتقالات زمستانی، تنها در سه بازی جام حذفی یونان در ترکیب اصلی حضور داشت و یک بار در سوپر لیگ این کشور به‌عنوان تعویضی به میدان رفته بود، برخلاف دیدار هفته گذشته مقابل عثمانلی اسپور ترکیه که کمتر از 10 دقیقه فرصت خودنمایی داشت، امشب از ابتدا در ترکیب قرار گرفته بود.

 

1182822


نیمه اول این مسابقه بدون گل به اتمام رسید اما دو دقیقه از نیمه دوم نگذشته بود که ارسال پای چپ سبا از روی کرنر را آلبرتو بوتیا با دخالت به موقع به تیرک دوم فرستاد تا انصاری‌فرد با ضربه بغل پا دروازه عثمانلی اسپور را باز کند و نخستین گل اروپایی خود را به ثمر برساند.

 

1182819

 

1182820

 

 

تاریک الیونسی دومین گل المپیاکوس را در دقیقه 70 زد اما شب درخشان تیم یونانی و انصاری‌فرد باز هم ادامه داشت و مهاجم ملی‌پوش ایرانی المپیا در دقیقه 86 و پس از ضد حمله‌ای که خود در آن تاثیر داشت، ریباند شوت سبا را با ضربه سر از بالای دستان دروازه‌بان عثمانلی عبور داد تا با دبل خود نتیجه را 3 بر صفر کند و تیم‌اش با پیروزی قاطع خارج از خانه به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه یابد.

 

گل اول انصاری فرد در بازی مقابل عثمانلی اسپور

 

گل دوم انصاری فرد در بازی مقابل عثمانلی اسپور

 

دیدگاه‌ها