کد خبر : 1398654 | 07 اسفند 1395 ساعت 17:00 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مانچینی به احتمال مربیگری در لسترسیتی

روبرتو مانچینی، سرمربی برجسته ایتالیایی هرگونه احتمال حضورش روی نیمکت لستر به جای رانیری را رد کرد.

واکنش مانچینی به احتمال مربیگری در لسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که در اقدامی عجیب، مدیران باشگاه لسترسیتی اقدام به برکناری کلودیو رانیری کردند؛ در حالیکه این مربی 9 ماه قبل توانسته بود لستر را قهرمان لیگ برتر کند. گفته می شود که چند ستاره لستر در اخراج رانیری نقش مستقیم داشته اند.

 

 

1107196

 

 

از روز گذشته شایعه شده که روبرتو مانچینی قرار است جانشین رانیری در لستر شود.

مربی سابق اینتر و منچسترسیتی در همین رابطه به رادیو دی جی گفت:« من با هیچ یک از مسئولان باشگاه لسترسیتی صحبت نکرده‌ام؛ پس این خبر صحت ندارد. لسترمشکلاتی دارد؛ اما کاری که فصل گذشته رانیری با این تیم انجام داد، باورنکردنی بود و تا دو هزار سال دیگر کسی آن را از یاد نخواهد برد. او این فصل هم اگر می‌ماند می‌توانست تیمش را در لیگ برتر نگه دارد.»

 

مانچینی ادامه داد:« من می‌ترسم که برخی از عادات بد ما ایتالیایی‌ها به انگلیسی‌‌ها هم سرایت کرده باشد. کاری که فصل گذشته لسترسیتی انجام داد یک معجزه بود. این فصل به نظر می‌رسد که اوضاع بر وفق مراد لستر نیست. آنها البته یک بازیکن کلیدی مانند انگولو کانته را هم از دست داده‌اند.»

 

مانچو درباره این شائبه که بازیکنان لسترسیتی برای اخراج سرمربی‌شان دسیسه کرده‌اند هم تأکید کرد:« من فکر نمی‌کنم که آنها علیه سرمربی‌شان توطئه کرده باشند چون تا به حال هرگز ندیده‌ام یک بازیکن چنین کاری انجام دهد.»

دیدگاه‌ها