کد خبر : 1398813 | 08 اسفند 1395 ساعت 12:55 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

کانتونا: مورینیو ذاتا برنده است

اریک کانتونا، اسطوره منچستریونایتد تاکید کرد که مورینیو یک برنده است و انتظار دارد باشگاه در دوران حضور او جام های زیادی کسب کند.

کانتونا: مورینیو ذاتا برنده است

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو به همراه یونایتد در فینال جام اتحادیه حضور دارند و همچنین در لیگ اروپا و جام حذفی نیز شانس قهرمانی دارند. کانتونا که 6 جام با یونایتد کسب کرده به تمجید از سرمربی پرتغالی پرداخت.

او گفت:" فکر می‌کنم یونایتد در این فصل بیش از یک جام می‌برد و اولین جام نیز جام اتحادیه خواهد بود. مورینیو یک برنده است ، او جام های زیادی در دوران مربی گری اش کسب کرده و مربی فوق العاده ای است. فکر می‌کنم یونایتد جام های زیادی خواهد برد. اولین جام مهم خواهد بود. فکر می‌کنم در باشگاهی مثل یونایتد، فشار برای برنده شدن زیاد باشد. وقتی یک جام می‌برید، فشار بر شما کاهش می‌یابد ولی مردم بیشتر و بیشتر می‌خواهند و مورینیو چنین مشکلاتی نخواهد داشت.

 

 

1183022

 

 

او سالهاست که در فوتبال حضور دارد، مربی باشگاه های بزرگی بوده و با همگی جام برده و تیم را پیشرفت داده بنابراین او در یونایتد هم موفق خواهد بود. آنها فینال را می‌برند، نگران نباشید.

 

کانتونا ادامه داد:" به نظرم مورینیو بیش از پیش هجومی بازی می‌کند و سعی می‌کند انتظارات در یونایتد را درک کند. او بسیار باهوش است و همینطور شوخ طبع. قبل از اینکه به یونایتد بیاید هم می‌گفتم که او تمام فشارها را بر دوش خود قرار می‌دهد و به اینگونه فشارها اهمیتی نمی‌دهد. او یک روانشناس فوق العاده است. تمام فشارها را قبول می‌کند تا فشار کمتری روی بازیکنان باشد تا بتوانند از فوتبال لذت ببرند."

دیدگاه‌ها