کد خبر : 1398839 | 08 اسفند 1395 ساعت 14:14 | 23K بازدید | 4 دیدگاه

عادت به اخراج مربیان قهرمان در انگلیس

چرا کونته باید نگران آینده خود در چلسی باشد؟

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی در صورت قهرمانی تیمش در لیگ برتر باید نگران آینده اش باشد زیرا اخیرا مربیان قهرمان لیگ برتر روزهای خوبی پس از قهرمانی نداشته اند.

چرا کونته باید نگران آینده خود در چلسی باشد؟

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در حال حاضر با یک بازی بیشتر و 11 امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است و انتظار می‌رود که در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرند. با این حال مربیانی که اخیرا این جام را بالای سر بردند، سرنوشت خوبی نداشتند.

 

 

1183413

 

کلودیو رانیری، 298 روز پس از قهرمانی لیگ برتر به همراه لستر از سمت خود اخراج شد. ژوزه مورینیو نیز پیش از پایان سال میلادی و 207 روز بعد از فتح لیگ برتر، برای دومین بار از چلسی کنار گذاشته شد.

 

در حقیقت بیشتر مربیانی که قهرمانی لیگ برتر یا دیگر جام‌ها را در کارنامه شان دارند، در فاصله کمتر از یک فصل از سمت خود اخراج شده اند. مانوئل پیگرینی، دیگر قهرمان لیگ برتر  است که 781 روز بعد اخراج شد تا پپ گواردیولا هدایت سیتی را برعهده بگیرد.

 

لوئیس فان‌خال نیز تنها 2 روز بعد از قهرمانی در جام حذفی از یونایتد اخراج شد و مورینیو جانشین او شد. به این لیست می‌توان افراد دیگری نظیر مانچینی، سرمربی سابق منچسترسیتی و کریس ویلدر، سرمربی نورثهمپتون را نیز اضافه کرد که بعد از قهرمانی با تیم های شان، خیلی زود جای خود را به مربی دیگری دادند. 

دیدگاه‌ها