کد خبر : 1398853 | 08 اسفند 1395 ساعت 15:21 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

خالقی‌فر: سوءتفاهم برطرف شد

رضا خالقی‌فر که پیش از بازی گسترش با فولاد از تیمش کنار گذاشته شده بود با بخشش فراز کمالوند به جمع تبریزی ها بازگشت.

خالقی‌فر: سوءتفاهم برطرف شد

به گزارش "ورزش سه"، خالقی‌فر درباره عدم حضورش در دیدار گسترش و فولاد گفت: پیش از بازی سوءتفاهمی از سوی من ایجاد شد که خدا را شکر این سوءتفاهم در صحبتم با آقای کمالوند برطرف شده و امیدوارم در بازگشتم بار دیگر برای تیمم مثمرثمر واقع شوم. 


او درباره رویارویی‌شان با پدیده در هفته بیست‌وسوم هم می‌گوید: ما صددرصد برای برد به مشهد سفر می‌کنیم و امیدوارم با پیروزی در این دیدار بتوانیم خودمان را به صدرجدول نزدیک‌تر کنیم و از بالای جدول جدا نشویم. در رقابت‌های اینچنینی یک مساوی و یک باخت خیلی موثر است و تیم را به یک پله نزول یا صعود می‌کشاند باید تمام تمرکز و تلاشمان را بگذاریم تا این بازی را ببریم و همانطور که گفتم از بالای جدول جدا نشویم.


گسترش در رویارویی با فولاد باز هم بازی برده را تساوی کرد که مهاجم این تیم می‌گوید: صحبت کردن درباره آن موضوع تکراری شده اما باز هم می‌گویم که باید تمرکزمان را در رویارویی با حریفانمان بیشتر کنیم.


او درباره اتفاقات بازی تراکتور و سیاه جامگان و دیدار آنها در مشهد خاطرنشان کرد: بازی تراکتور و سیاه جامگان خاص خودش بوده و بازی ما جداست. هر باشگاه های مجزا از همدیگرند و حریم خاص خودشان را دارند و امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید.

دیدگاه‌ها