کد خبر : 1399017 | 09 اسفند 1395 ساعت 00:14 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی شیرین رم در خانه اینتر

رم در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3-1 اینتر را شکست بدهد و فاصله اش با یوونتوس صدرنشین را بار دیگر به 7 امتیاز کاهش یدهد.

پیروزی شیرین رم در خانه اینتر

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان لوچانو اسپالتی نمایشی حساب شده ارائه دادند و در نهایت به لطف درخشش راجا ناینگولان به پیروزی رسیدند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه هم ایجاد کردند. از جمله در دقیقه 8 که شوت محمد صلاح را سمیر هاندانوویچ به خوبی مهار کرد.

 

در ادامه رمی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 12 به گل رسیدند. روی یک حرکت تیمی، ناینگولان در سمت راست محوطه جریمه اینتر صاحب موقعیت شد و بعد از یک حرکت عرضی، با شوتی تماشایی، دروازه اینتر را باز کرد.

 

 

1183633

 

 

اینتر خیلی سریع به این گل واکنش نشان داد و چیزی نمانده بود که ژوائو ماریو گل تساوی را به ثمر برساند اما حضور به موقع مانولاس، دروازه جالوروسی را بسته نگه داشت.

 

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و دو تیم موقعیت های چندانی روی دروازه هم ایجاد نکردند. البته در دقایق پایانی اینتری ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و خطرناک ظاهر شدند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را اینتر بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، بازیکنان میزبان دو موقعیت بسیار خوب گلزنی داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

 

در مقابل، در دقیقه 56 رم روی یک ضدحمله به گل دوم رسید. ناینگولان که پشت محوطه خودی صاحب توپ شده بود، بعد از یک فرار عالی تا پشت محوطه جریمه حریف، با یک شوت غیرقابل مهار، برای بار دوم هاندانوویچ را مغلوب کرد.

 

 

1183632

 

 

بعد از این گل اینتری ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و چند حمله خطرناک روی دروازه رم داشتند تا اینکه در دقیقه 81، یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی ضربه نه چندان محکم پریشیچ، ایکاردی روی تیر دوم خود را به توپ رساند و به راحتی دروازه را باز کرد.

 

اما در حالی که بازیکنان میزبان به دنبال زدن گل تساوی بودند، رم در دقیقه 85 بار دیگر اختلاف را به دو گل افزایش داد. خطای گری مدل روی ادین ژکو، یک ضربه پنالتی نصیب رم کرد و دیگو پروتی با یک ضربه بغل پای آرام، حساب کار را 3-1 کرد.

 

تلاش اینتری ها برای جبران نتیجه در دقایق پایانی ثمری نداشت و بازی با پیروزی 3-1 رم به پایان رسید.

دیدگاه‌ها