کد خبر : 1399284 | 09 اسفند 1395 ساعت 21:34 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی دو آبی در شب رویایی

نماینده های آبی پوش فوتبال ایران موفق شدند با کسب پیروزی های ارزشمند در هفته دوم، صدر جدول گروه های خود را در اختیار بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، روز اول هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای نماینده های ایران رویایی پیش رفت و دو نماینده فوتبال ایران از دو استان مرکزی و جنوبی کشور موفق شدند با پیروزی برابر نماینده های عربستان و امارات به صدر جدول گروه های خود صعود کنند.


تیم استقلال تهران در گروه A مسابقات حضور دارد و به دلیل شکست در دیدار اول برابر الاهلی امارات به شدت به پیروزی در مقابل التعاون عربستان نیاز داشت. جالب اینکه الاهلی امارات که موفق به شکست استقلال تهران شده بود در مقابل لوکوموتیو ازبکستان شکست خورد تا استقلال با کسب برتری سه گله و با تفاضل گل بهتر نسبت به لوکوموتیو ازبکستان و الاهلی امارات به صدر جدول گروه A مسابقات برسد.

 


در سوی دیگر تیم استقلال خوزستان در کشور امارات میهمان تیم الجزیره بود و موفق شد در پایان با کسب یک پیروزی ارزشمند، علاوه بر تحمیل دومین شکست پیاپی به نماینده امارات، 6 امتیازی شود و به صدر جدول راه یابد. در دیگر مسابقه گروه B تیم لخویا که در هفته اول موفق به کسب پیروزی 3 بر صفر مقابل الجزیره امارات شده بود، به تساوی 2 بر 2 مقابل الفتح عربستان دست یافت تا 4 امتیازی شود و رتبه دوم را پس از نماینده شایسته ایران به خود اختصاص دهد.


گفتنی است فردا نیز دو نماینده ایران برابر نماینده هایی از کشورهای امارات و عربستان قرار خواهند گرفت و پیروزی آنها می تواند هفته دوم را رویایی تر نیز بسازد و هر چهار نماینده ایران با صدرنشینی به کار خود در هفته دوم خاتمه دهند.


عکس ها از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها