کد خبر : 1399882 | 12 اسفند 1395 ساعت 00:53 | 125.8K بازدید | 13 دیدگاه

2 امتیاز حساس از دست رفت

رئال مادرید 3-3 لاس پالماس؛ بازگشت ناتمام

رئال مادرید در دیداری جذاب و تماشایی مقابل لاس پالماس به تساوی 3-3 رضایت داد و صدر جدول لالیگا را به بارسا واگذار کرد.

رئال مادرید 3-3 لاس پالماس؛ بازگشت ناتمام

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا رئالی ها از حریف پیش افتادند اما سه گل از لاس پالماس، شاگردان زیدان را در آستانه یک شکست خانگی قرار داد. ولی در نهایت دو گل دیرهنگام از کریس رونالدو، باعث شد تا رئال از این دیدار به یک امتیاز برسد.

 

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه هم داشتند تا اینکه در دقیقه 8، رئال با گل ایسکو پیش افتاد.

 

روی پاس عمقی عالی از ماتیو کوواچیچ بود که ایسکو با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه بغل پای نه چندان محکم، کار را تمام کرد.

 

 

1184459

 

 

اما این نتیجه تنها دو دقیقه پایدار بود و لاس پالماس در دقیقه 10، گل تساوی را به ثمر رساند. تانا دومینگز که روی پاس داوید سیمون صاحب توپ شده بود، بعد از یک نفوذ  عالی به محوطه جریمه رئال، با یک ضربه تماشایی، توپ را به سقف دروازه کیلور ناواس کوبید.

 

 

1184461

 

 

بعد از این گل رئالی ها برای دقایقی بازی را در دست داشتند اما در ادامه بار دیگر بازی متعادل شد و هر دو تیم برای رسیدن به گل برتری تلاش کردند اما در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

 

نیمه دوم هنوز کاملا جا نیفتاده بود که گرت بیل با یک حرکت بچگانه و به دلیل ضربه زدن به بازیکن حریف، از بازی اخراج شد تا رئال 10 نفره شود.

 

علی رغم این اتفاق رئالی ها توانستند برای دقایق بازی را در کنترل داشته باشند اما تیم میهمان از این برتری نفری استفاده کرد و در فاصله سه دقیقه، دو بار به گل رسید.

 

1184464

 

 

ابتدا در دقیقه 56، تلاش سرخیو راموس برای جلوگیری از ضربه بازیکن حریف، به یک پنالتی منجر شد که توسط جاناتان ویرا به گل دوم لاس پالماس تبدیل شد.

 

سه دقیقه نوبت کوین بواتنگ بود که روی یک ضدحمله، در موقعیت تک به تک توپ را از کیلور ناواس عبور داد و با یک ضربه ساده، کار را تمام کرد.

 

 

1184465

 

1184466

 

 

رئالی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و تلاش زیادی برای جبران گل های خورده کردند اما دفاع فشرده بازیکنان لاس پالماس، مانع از رسیدن آنها به گل می شد.

 

 تا اینکه در دقیقه 86، سرانجام این تیم به گل دوم رسید. ارسال موراتا در محوطه جریمه حریف به دست مدافع لاس پالماس برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. رونالدو پشت ضربه قرار گرفت و حساب کار را 3-2 کرد.

 

 

1184469

 

 

رئالی ها که برای جبران نتیجه امیدوار شده بودند، بر شدت حملات شان افزودند و در دقیقه 89 به گل سوم رسیدند. روی یک ضربه کرنر بود که رونالدو بالاتر از بقیه توانست ضربه سر را بزند و کار را تمام کند.

 

 

1184470

 

 

در دقایق باقی مانده رئالی ها تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با تساوی 3-3 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها