کد خبر : 1400103 | 13 اسفند 1395 ساعت 13:20 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

شکست بدموقع آینده سازان جشن را به هم ریخت 

تکلیف قهرمانی بانوان به هفته آخر کشیده شد

اولین شکست تیم آینده سازان در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاد و جشن این تیم را در ورزشگاه فولادشهر به هم ریخت و تکلیف قهرمانی لیگ برتر بانوان را به هفته آخر کشاند. ​​​​​​​

تکلیف قهرمانی بانوان به هفته آخر کشیده شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های آینده سازان میهن نجف آباد و شهرداری بم به عنوان حساس ترین بازی هفته ماقبل پایانی لیگ برتر بانوان امروز و از ساعت 10 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد. دیداری که پیروزی در آن می توانست قهرمانی تیم آینده سازان را برای اولین بار به تثبیت برساند، در طرف مقابل نیز دیگر تیم مدعی این رقابت ها یعنی شهرداری بم، در صورت پیروزی در این بازی حداقل عنوان نایب قهرمانی را مسجل کند. 

 

این دیدار که تکلیف قهرمانی لیگ را تا حد زیادی مشخص می کرد با بیشترین حساسیت از ساعت 10 آغاز شد و دو تیم از همان ابتدا به دنبال باز کردن دروازه حریف بازی هجومی به نمایش گذاشتند تا اینکه در ابتدا این تیم میهمان بود که موفق شد اولین گل دیدار را به ثمر برساند، عاطفه رمضانی در میانه های نیمه اول موفق شد با شوتی دیدنی از فاصله دور دروازه زمرد سلیمانی را باز کند. 

 

1184686

 

پس از این گل تیم میزبان نیز فشار حملات خود را بیشتر کرد تا بتواند پیش از پایان نیمه اول بازی را به تساوی بکشاند و در نهایت این اتفاق با به ثمر رساندن یک گل زیبای دیگر رخ داد، در حالی که تنها دقایقی تا پایان نیمه اول باقی مانده بود صفورا جعفری از روی یک ضربه ایستگاهی توانست یکی از گل های زیبای هفته را به ثمر برساند تا دو تیم در پایان نیمه اول با تساوی راهی رختکن شوند. 

 

1184687

 

اما در نیمه دوم باز هم این تیم شهرداری بم بود که موفق شد دروازه حریف مدعی خود را باز کند، این بار از روی حرکت دیدنی سارا قمی و ضربه فوق العاده او، دروازه آینده سازان برای دومین بار شد، حملات نجف آبادی ها در ادامه یک ضربه پنالتی برای آنها به دنبال داشت اما فروغ موری موفق نشد آن را به گل تبدیل کند تا بازی حساس هفته ماقبل پایانی با نتیجه دو بر یک به شهرداری بم به پایان برسد. 

 

1184688

 

اکنون شهرداری بم با این برد ارزشمند موفق شد 46 امتیازی شود و در صدر جدول رده بندی لیگ برتر بانوان قرار بگیرد، آنها که بازی های خود را تمام کرده اند با سه امتیاز این دیدار حداقل عنوان نایب قهرمانی خود را مسجل کردند. 

 

در طرف مقابل تیم آینده سازان میهن نجف آباد، اکنون 44 امتیازی است و در صورتی که بتواند دیدار هفته پایانی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد می تواند برای اولین بار به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند.

 

در دیدارهای دیگر نیز تیم شهرداری سیرجان موفق شد بازی پایانی خود برابر ذوب آهن اصفهان را با پیروزی پنج بر صفر به پایان برساند. آنها اکنون 45 امتیازی شدند و در رده دوم جدول رده بندی ایستادند، در صورت پیروزی آینده سازان در بازی آنها سیرجانی ها به رده سوم جدول سقوط خواهند کرد. 

 

پالایش گاز ایلام که پیش از این موفق شده بود عنوان چهارمی خود را به تثبیت برساند در دیدار امروز برابر همیاری آذربایجان غربی قرار گرفت و با تساوی یک بر یک به کار خود خاتمه داد. 

 

در آخرین بازی هفته ماقبل پایانی نیز راه یاب ملل سنندج با پیروزی یک بر صفر در مقابل قشقایی شیراز توانست به در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر بانوان قرار بگیرد.

 

عکس ها: آریا جعفری

دیدگاه‌ها