کد خبر : 1402222 | 21 اسفند 1395 ساعت 16:00 | 227.4K بازدید | 19 دیدگاه

گزارش اکیپ

افشای برنامه عجیب امری برای مقابله با بارسا

اونای امری، سرمربی پاری سن ژرمن اولین کسی در این باشگاه بود که نسبت به صعود تیمش ایمان نداشت.

افشای برنامه عجیب امری برای مقابله با بارسا

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه شب بود که در نوکمپ شاهد یک اتفاق تاریخی بودیم. بارسلونا که بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را 4-0 به PSG باخته بود، در بازی برگشت توانست 6-1 پیروز شده و در عین ناباوری راهی یک چهارم نهایی شود. این برد در شرایطی رقم خورد که آبی اناری ها تا دقیقه 87 با نتیجه 3-1 پیش بودند.

 

 

1186090

 

 

نشریه اکیپ فاش ساخته  که امری در روزهای پس از آن پیروزی تاریخی در پاریس، به کرار در تمرینات به بازیکنانش توصیه می کرد که اگر ما توانستیم به بارسا 4 گل بزنیم، آنها نیز می توانند به ما 4 گل در بازی برگشت بزنند و همین احترام بیش از اندازه در نهایت کار دست تیم او داد.

 

امری در تمرینات روزهای قبل از بازی برگشت نیز برنامه عجیبی برای تیمش تدارک دیده بود.

او از بازیکنانش می خواست که کار پرس و دفاع مقابل بارسا را از 30 متری جلوی دروازه خودی شروع کنند و به طور مثال هرگاه مهاجم اول تیمش یعنی کاوانی در تمرین این فاصله را رعایت نمی کرد، فریاد می زد که برگرد عقب.

 

 

1186096

 

 

امری وقتی PSG در نیمه اول بازی برگشت دو گل دریافت کرد و چند گل هم نخورد، برنامه اولیه اش را شکست خورده می دید و برای توجیه ایده های ناکام مانده اش بین دو نیمه به بازیکنانش گفت که هرچند من در دوران فوتبالم در تیم های دسته دومی بازی می کردم؛ ولی باور کنید تجربه ام از شما بیشتر است؛ پس بازهم به من اعتماد کنید.

او قبل از شروع بازی برگشت هم برای تهییج بازیکنانش گفته بود:« بروید و نشان دهید که نتیجه بازی رفت یک شگفتی نبوده و ما امروز می توانیم از نوکمپ به عنوان بهترین تیم اروپا خارج شویم!»

دیدگاه‌ها