کد خبر : 2019197 | 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:42 | 15.3K بازدید | 21 دیدگاه

اخلاق در فوتبال و باشگاه‌های ما وجود ندارد

استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!

حمید استیلی معتقد است که باید از بودجه در راستای فرهنگ‌سازی در باشگاه‌های سرخابی استفاده کرد.

استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران و تیم پرسپولیس در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مسعود اسکویی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این اتفاق را به ورزش و مردم ایران تسلیت می‎‌گویم. آقای اسکویی صدای ماندگار و جاودانی بودند و همه بیشتر از چهره با صدای ایشان آشنا هستم. انشالله که بیشتر قدر اسطوره‌ها را بدانیم.

او ادامه داد: او در بسیاری از اردوها حضور داشتند و این اواخر هم که بیمار بودند، من در بیمارستان همراهشان بودم که بسیار سرحال بودند و خاطرات گذشته را کامل یادش بود. فکر نمی‌کردیم این اتفاق رخ دهد. خیلی با احترام نقد می‌کردند و برای همین دوستش داشتیم. فوتبال را طوری گزارش می‌کرد که انگار داخل ورزشگاه هستیم و زبان گویای رادیو بودند که به دل ما می‌نشست. این صدا تا سال‌های سال در یاد خواهد بود و هیچوقت یادمان نخواهد رفت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در واکنش به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی در جریان بازی پرسپولیس-سپاهان تاکید کرد: بحث اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاده مربوط به این است که با بودجه‌ای که داریم هیچ وقت در بحث فرهنگی ورود نکرده‌ایم. بحث اخلاق و رفتار در فوتبال و باشگاه‌ها نیست. ما مشکلاتی داریم که انشالله دست‌اندرکاران به آن فکر کنند و با قوانینی بهتر و دقیق‌تر کنترل‌های بیشتری داشته باشیم. هر کسی که تخلف می‌کند باید سریعا به آن واکنش نشان داد.

وی افزود: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد. بازی با نساجی در ورزشگاه این تیم همیشه سخت بوده و امیدوار هستم در این بازی هم موفق باشند تا مردم خوشحال باشند.

حمید استیلی درباره نتایج اوسمار در پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای اوسمار در این زمان که بوده فوتبال خوبی ارائه داده و نتایج قابل دفاعی داشته. باید تا پایان فصل و تا قهرمانی صبر کرد و آن زمان تصمیم بگیرند.

او همچنین به مسئله خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: اتفاقات خوبی است و جا دارد از آقای دکتر خاندوزی و بازیان و همچنین وزارت ورزش تشکر کنیم که این اتفاق برای پرسپولیس و استقلال افتاد. امیدوار هستم با یک هیئت مدیره قوی جلو برویم چون اگر می‌خواهیم یک کار تولیدی نتیجه‌بخش باشد، هیئت مدیره قوی نیاز دارد. این تیم‌ها، طرفداران زیادی دارند و همه مردم دنبال آنها هستند.

دیدگاه‌ها