کد خبر : 1402337 | 21 اسفند 1395 ساعت 21:57 | 22.6K بازدید | 6 دیدگاه

صعود مقتدرانه آرسنال به نیمه نهایی FA Cup

آرسنال موفق شد با نتیجه 0-5 از سد لینکلن گذشته و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کند.

صعود مقتدرانه آرسنال به نیمه نهایی FA Cup

به گزارش "ورزش سه"، بازی در شرایطی آغاز شد که مشخص بود آرسنال برای صعود به جمع 4 تیم نهایی جام حذفی، کار دشواری برابر لینکلن گمنام نخواهد داشت.

 

در دقایق ابتدابی حادثه خاصی روی دروازه ها رخ نداد اما لینکلن فراتر از انتظار بازی کرد. اما رفته رفته آرسنال به جریان بازی مسلط شد و تئو والکات در دقیقه 14 با ضربه ای دیدنی دروازه حریف را تهدید کرد که با عکس العمل سنگربان لینکلن مواجه شد.

 

دقایقی بعد، لینکلن موقعیت خطرناکی را روی دروازه توپچی ها خلق کرد. آرنولد با نفوذ از جناح راست ضربه ای محکم را به سوی دروازه حریف شلیک کرد که با عکس العمل دیدنی پتر چک همراه بود.

 

 

1186733

 

 

در ادامه آرسنال حملاتی را روی دروازه لینکلن ترتیب داد تا بالاخره در آخرین لحظات نیمه اول به گل رسید. پاس ژیرو در محوطه به والکات رسید و او نیز با ضربه ای دقیق و فنی به گوشه دروازه گل اول را به ثمر رساند.

 

با شروع نیمه دوم، آرسنال باز هم حملات خود را ادامه داد و شانس هایی برای گلزنی داشت و در دقیقه 53 نیز به گل رسید. نفوذ بیرین و پاس به بیرون او، ژیرو را در مقابل دروازه خالی قرار داد و این مهاجم فرانسوی نیز با بغل پایی مطمئن گل دوم را وارد دروازه لینکلن کرد.

 

 

1186736

 

 

توپچی ها بر جریان بازی مسلط بودند و لینکلن حرفی برای گفتن نداشت. این برتری در نهایت منتج به گل چهارم شد. همکاری دیدنی بازیکنان آرسنال در نهایت گیبس را صاحب توپ کرد و پاس عرضی او بعد از برخورد به واترفال، مدافع لینکلن وارد دروازه این تیم شد.

 

 

1186735

 

 

اما حملات آرسنال ادامه یافت و در دقیقه 72، این بار روی همکاری سانچس و اوزیل، ستاره شیلیایی با شوت دیدنی از پشت محوطه موفق شد گل چهارم را به ثمر برساند.

 

سه دقیقه بعد، این بار سانچس در نقش گلساز ظاهر شد و با پاسی دیدنی آرون رمزی، هافبک ولزی آرسنال را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد تا او زننده گل پنجم باشد.

 

در ادامه، لینکلن تلاش زیادی برای جبران حداقل یکی از گلهای خورده داشت اما اندک موقعیت های آنها نیز با درخشش پتر چک همراه بود. در نهایت اتفاق خاصی رخ نداد تا توپچی ها با 5  گل حریف را مغلوب کنند و به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

دیدگاه‌ها