کد خبر : 1402373 | 22 اسفند 1395 ساعت 10:40 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مدیر عامل بانک سرمایه به ادعای پیکانی ها؛

پیمان اکبری می‌تواند قراردادهای بازیکنان ما را ببیند

پس از اینکه پیمان اکبری اعلام کرد که بانک سرمایه 3 برابر پیکان هزینه کرده است، سعادتمند در پاسخ گفت که ایشان می توانند قرارداد بازیکنان این تیم را ببیند.

پیمان اکبری می‌تواند قراردادهای بازیکنان ما را ببیند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، احمد سعادتمند مدیر عامل باشگاه بانک سرمایه در خصوص اخذ مجوز فعالیت این  اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم با پیگیری‌هایی که داشتیم مجوز فعالیت باشگاه بانک سرمایه را از وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران کسب کنیم. این مجوز به ما اجازه می‌دهد در 12 رشته ورزشی که یکی از این رشته‌ها مربوط به ورزش جانبازان است فعالیت کنیم.

 

وی ادامه داد:  در حال حاضر طرحی را قرار است اجرا کنیم برای ایجاد آکادمی در مناطق محروم کشور تا پتانسیل‌های فراوانی که در این مناطق حضور دارند بتوانند شکوفا شوند.


 
مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه در پاسخ به این سؤال که آیا این باشگاه در فوتبال هم تیمداری خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: با توجه به این که فوتبال یک رشته پرهزینه است قصد نداریم در این رشته تیمداری کنیم. در حال حاضر تنها تیمی که داریم والیبال است.


 
سعاتمند در خصوص صحبت‌های پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان مبنی بر این که بانک سرمایه همه ستاره‌های والیبال ایران را جذب کرده، گفت:‌ من به پیمان اکبری ارادت دارم ولی ما تنها در یک رشته فعالیت می‌کنیم. این در حالی است که باشگاهی همچون پیکان در رشته‌های مختلف هزینه‌های زیادی انجام داده است. ضمن این که اکبری می‌تواند بیاید هزینه‌هایی که برای جذب بازیکن داشتیم را ببیند. با این حال زمانش که برسد قرارداد بازیکنان‌مان را منتشر خواهیم کرد. ناگفته نماند پیکان هم بازیکنان بزرگی مثل غفورر، معروف، مرندی و کواچیچ را جذب کرده است.


 
وی در پایان درباره این که قرارداد مصطفی کارخانه، سرمربی بانک سرمایه برای فصل بعد تمدید خواهد شد یا خیر، خاطرنشان کرد: هیچ عقل سلیمی از تمدید قرارداد با مربی موفقی همچون کارخانه سر باز نخواهد زد.

دیدگاه‌ها