کد خبر : 1404158 | 02 فروردين 1396 ساعت 11:58 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار ششمین کلین شیت تیم ایران

تیم ملی ایران در صورت بسته نگه داشتن دروازه اش مقابل قطر رکوردی فوق العاده را ثبت می کند.

در انتظار ششمین کلین شیت تیم ایران

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلوس کی روش در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 تنها تیمی هستند که تاکنون هیچ گلی دریافت نکردند. تیم ایران تا به اینجای رقابت 5 بازی مقابل قطر، چین، ازبکستان، کره جنوبی و سوریه انجام داده که در همه این مسابقات دروازه تیم ملی بسته نگه داشته شده است.


به غیراز بازی با سوریه که سوشا مکانی دروازه بان ایران بود، در سایر مسابقات علیرضا بیرانوند به عنوان گلر حضور داشت که هردوی این دروازه بان ها موفق به انجام کلین شیت شدند. حالا در آستانه دیدار با قطر بی تردید حریف از خط دفاعی و دروازه قدرتمند ایران واهمه دارد. ملی پوشان کشورمان نیز در اندیشه آن هستند تا تعداد کلین شیت های خود را در رقابت های مقدماتی جام جهانی به عدد 6 برسانند و رکوردی فوق العاده را به نام خود ثبت کنند.


نکته قابل توجه این است که بعد از ایران که گلی دریافت نکرده، میان همه تیم های حاضر در دو گروه مقدماتی جام جهانی تیم ملی سوریه با دو گل خورده، کمترین گل خورده را در اختیار دارد. 


این در حالی است که قدرت هایی مانند کره جنوبی(6 گل خورده)، ژاپن(5 گل خورده)، استرالیا(5 گل خورده) و... در بحث گل های دریافتی آمار خوبی در 5 مسابقه قبلی برجای نگذاشته اند.

دیدگاه‌ها