کد خبر : 1404490 | 04 فروردين 1396 ساعت 13:26 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون: مطمئنم نمی‌توانم هزار بازی دیگر انجام دهم

جانلوئیجی بوفون، گلر تیم ملی ایتالیا که امشب هزارمین بازی دوران حرفه ای اش را انجام می‌دهد، مدعی شد که تنها چیزی که در مورد آینده اش قطعیت دارد این است که او دوباره نمی‌تواند این دستاورد را تکرار کند.

بوفون: مطمئنم نمی‌توانم هزار بازی دیگر انجام دهم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ایتالیا و آلبانی امشب به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا برای صعود به جام جهانی رقابت کنند. بوفون که سال 2006 به همراه آتزوری قهرمان جهان شده، در 39 سالگی همچنان در اوج است ولی مدعی شد که مطمئن است خودش نمی‌تواند دوباره هزار بازی دیگر انجام دهد!

 

 

1164802

 

 

او گفت:" تا آنجایی که من می‌دانم، بازی فردا افتخار بزرگی برایم خواهد بود. تنها چیزی که می‌توانم با قطعیت راجع به آن صحبت کنم این است که نمی‌توانم 1000 بازی دیگر انجام دهم."

 

بوفون پیشتر گفته بود که پس از جام جهانی 2018 بازنشسته خواهد شد. او در این رابطه گفت:" باید در موردش فکر کنم و ببینم قلبم چه می‌گوید."

 

هواداران احتمالا در ورزشگاه رنزو باربرا، جشنی برای هزارمین بازی بوفون برگزار خواهند کرد. او در این رابطه گفت:" احترام بسیاری برای بازی فردا قائلم ولی در عین حال از آن می‌ترسم. آلبانی در طول دو سال اخیر پیشرفت زیادی داشته و آنها این پیشرفت را در یورو نشان داده اند."

دیدگاه‌ها