کد خبر : 1405308 | 10 فروردين 1396 ساعت 13:27 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان مهاجری به دنبال ادامه صعود

سه گانه پدیده به چهار می‌رسد؟

شاگردان رضا مهاجری در بازی هفته بیست و پنجم با صبای قم روبرو خواهند شد، دیداری که در آن مشهدی ها به دنبال ادامه روند موفقیت آمیز خود هستند. ​​​​​​​

سه گانه پدیده به چهار می‌رسد؟

به گزارش "ورزش سه"، پدیده ای ها آخرین بار در بازی هفته بیست و یکم و برابر فولاد آخرین شکست خود را پذیرفتند، مشهدی ها که آن روزها اوضاع خوبی نداشتند و حواشی مختلفی به سوی این تیم سرازیر شده بود به یکباره دچار تحول شدند و توانستند در سه بازی پیاپی خود را به عنوان تیم برنده از بازی خارج کنند. 

 

شاگردان مهاجری در اولین گام خود برای رسیدن به اوضاع مناسب در آبادان با صنعت نفتی ها روبرو شدند و توانستند به یک پیروزی شیرین و پرگل دست پیدا کنند، آنها در بازی هفته بیست و دوم توانستند شاگردان کریمی را در خانه خودشان با سه گل  شکست دهند. 

 

پدیده در دومین پیروزی پیاپی خود در مشهد برابر گسترش فولاد قرار گرفتند و توانستند با ارائه یک بازی برتر با نتیجه سه بر دو خود را تیم برنده معرفی کردند و پس از آن نیز برای تکمیل سه گانه خود در شهر قدس برابر پیکان قرار گرفتند و توانستند به یک برد شیرین و دو گله دست پیدا کنند. 

 

اکنون پدیده بیست و هشت امتیازی که نه امتیاز را در سه بازی اخیر به دست آورده است در اولین بازی خود در سال جدید باید در خانه به مصاف صبا برود، دیداری که سه امتیاز آن برای صعود و تک رقمی شدن این تیم واجب به نظر می رسد و باید دید شاگردان مهاجری می توانند به چهارمین پیروزی پیاپی خود دست پیدا کنند؟

دیدگاه‌ها