کد خبر : 1409172 | 27 فروردين 1396 ساعت 16:16 | 25.1K بازدید | 1 دیدگاه

ابراهیمی چطور آقای گل استقلال شد؟ (آنالیز تصویری)

امید ابراهیمی روی تاکتیک ویژه علیرضا منصوریان موفق شده در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر به همراه کاوه رضایی عنوان بهترین گلزن تیمش را به خود اختصاص بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی  3 بازی است که به یک شکل موفق می شود دروازه حریفان را باز کند، گل هایی که با توجه بیشتر به آن کاملا مشخص است روی حرکات تمرین شده به ثمر می رسد و تنها توانایی فردی او در این گل ها دخیل نیست.


ابراهیمی در بازی با الاهلی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، بازی با گسترش فولاد در هفته بیست و ششم و بازی با صبا در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با قرار گرفتن در تیر 2 دروازه حریفان و با زدن ضربات دقیق موفق شده دروازه حریفان را باز کند.


در دقیقه 86 بازی با صبا سانتر خسرو حیدری از روی نقطه کرنر را کاوه رضایی با سر جلوی پای امید ابراهیمی فرستاد و ابراهیمی با یک ضربه محکم از سمت راست محوطه جریمه گل پیروزی استقلال را به ثمر رساند.

 

1193331


اما در دقیقه 80 بازی با گسترش فولاد این بار سانتر مجتی حق دوست از سمت راست را علی قربانی با سر جلوی پای ابراهیمی انداخت و او از سمت چپ محوطه جریمه توپ را با ضربه چکشی وارد دروازه حریف کرد و بازی را به تساوی یک بر یک کشاند.

 

1193330


اما امید ابراهیمی در بازی با الاهلی هم دقیقا به این شکلی مشابه دروازه حریف را باز کرد، در این بازی کاوه رضایی سانتر خسرو حیدری از سمت چپ را با ضربه سر جلوی پای امید ابراهیمی انداخت و او اینبار از سمت راست محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد.

 

1193329


3 گلی که امید ابراهیمی در بازی های گذشته به ثمر رسانده کاملا ثابت می کند استقلال روی ضربات آزاد و سانتر از جناحین برنامه دارد و گل های این تیم به صورت اتفاقی زده نمی شود.

دیدگاه‌ها