کد خبر : 1409793 | 30 فروردين 1396 ساعت 14:55 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی: برای باکو آمادگی کامل نداریم

اعلام فهرست ملی پوشان تکواندو زنان ایران

سرمربی تیم ملی تکواندو زنان ایران روز چهارشنبه فهرست هشت تکواندوکار اعزامی به چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را اعلام کرد، اما گفت: تیم ملی تکواندو زنان ایران با آمادگی کامل در این رقابت ها شرکت نمی کند.

اعلام فهرست ملی پوشان تکواندو زنان ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، مهرو کمرانی گفت:‌ تکواندو کاران زن ایران با یک تیم کامل راهی باکو می شوند و این نفرات به ترتیب در وزن اول تا هشتم به مصاف حریفان خواهند رفت.


فاطمه مداحی، سودابه پور صادقی، وحیده کیانی، طیبه پارسا، حنانه همتی، پریسا جوادی، ملیکا میرحسینی و اکرم خدابنده نفرات اعزامی به چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی هستند. رقابت های تکواندو این دوره طی روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه برگزار می شود.


چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از 22 اردیبهشت تا یکم خرداد ماه در شهر باکو جمهوری آذربایجان برگزار می شود و ایران با حدود 280 ورزشکار زن و مرد در 17 رشته به این رقابت ها اعزام می شود.


سرمربی تیم ملی تکواندو زنان گفت:‌ تمرینات تیم ملی از اواخر بهمن ماه با هدف حضور در چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و شرکت در رقابت های قهرمانی جهان در کره جنوبی آغاز شد.


وی افزود: برنامه ریزی ها به گونه ای است که تیم در رقابت های باکو به مرز آمادگی نمی رسد و تلاش داریم تا زمان برگزاری رقابت ها ی قهرمانی جهان در کره جنوبی تیم را به آمادگی کامل برسانیم.


مهرو کمرانی ادامه داد: ‌تمرینات تیم ملی از 25 بهمن ماه به صورت پیوسته و به جز سه روز نخست سال 96 پیگیری شده و با حضور در تورنمنت بین المللی مراکش پیگیری شده و تا زمان اعزام تیم به باکو بی وقفه ادامه خواهد یافت.


‌وی با اشاره به سطح تورنمنت جهانی مراکش گفت:‌ سطح این رقابت ها متوسط بود و توانستیم نقاط ضعف بازیکنان خود را شناسایی کرده و فرصت این را داشتیم که برای رفع آنها تلاش کنیم.


کمرانی هماهنگی و روحیه حمایتی به بازیکنان کمک خواهد کرد تا تیم قدرتمندانه در میدان رقابتی باکو حاضر شود.


سرمربی تیم ملی تکواندو زنان در خصوص عدم حضور کیمیا علیزاده تکواندوکار المپیکی ایران در باکو گفت: ‌هنوز پزشک این بازیکن اجازه همراهی تیم را به وی نداده است، علیزاده زیر نظر کادر پزشکی از 25 بهمن ماه در اردوها حضور دارد و تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال می کند.


وی ادامه داد: کادر فنی تیم ملی امیدوار است علیزاده بتواند تا مسابقات قهرمانی جهان در کره جنوبی به مرز آمادگی برسد.

 

دیدگاه‌ها