کد خبر : 1410130 | 31 فروردين 1396 ساعت 20:16 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازی‌های سختی با تراکتور و استقلال داریم

کرانچار: برای تمدید دو نوبت مذاکره کرده‌ایم

سرمربی سپاهان عنوان کرد دو بازی مهم پیش رو دارند که باید از آن نتیجه بگیرند.

کرانچار: برای تمدید دو نوبت مذاکره کرده‌ایم 

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار در نشست خبری بعد از مسابقه با صبای قم گفت: بازی را سزاوارانه پیروز شدیم؛ در نیمه اول بهتر بودیم و در نیمه دوم آن را تحمیل کردیم؛ شانس‌های زیادی داشتیم و پنالتی هم گرفتیم ولی با نزدن گل دوم به آرامشی که می‌خواستیم نرسیدیم اما در نهایت از نتیجه رضایت دارم.


او ادامه داد: صبا تلاش زیادی برای گلزنی داشت و حتی الامکان می‌خواست به فرصت برسد ولی صبا بخاطر جایگاه جدولی فشار روانی داشت و سعی می‌کرد با نمایش هوشمندانه بازی را به سپاهان تحمیل کند؛ خوشحال هستم از زمان حضور در سپاهان بچه‌های ما نمایش خوب و با کیفیتی داشتند و به نشستن روی نیمکت این تیم افتخار می‌کنم.

 

سرمربی سپاهان اضافه کرد: دو مسابقه سنگین با تراکتورسازی و استقلال داریم که باید در آنها نتیجه لازم را بگیریم.


کرانچار با بیان اینکه در نیمه دوم دو تیم نمایش پایاپایی داشتند، ابراز کرد: صبا همین کار را می‌خواست تا ما از سمت چپ با چپاروف، حاج‌صفی و محمدی نفوذ کنیم اما به شکل‌های دیگر هم ایجاد فرصت کردیم؛ در مجموع از بازی رضایت دارم ولی اینکه موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد کمی من را نگران کرده است.


او تصریح کرد: دو نوبت مذاکره کردیم و هر دو شرایط را گفتیم اما اینکه این مذاکرات موفقیت آمیز باشد یا نه فعلا کاری نداریم چون می‌خواهیم در هر دو مسابقه پیش رو به پیروزی برسیم و به رده چهارم دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها