کد خبر : 1410320 | 01 اردیبهشت 1396 ساعت 18:59 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: زیبا بازی کردن اهمیتی ندارد

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد دیدار یکشنبه عصر تیمش برابر کریستال پالاس صحبت کرد.​​​​​​​

کلوپ: زیبا بازی کردن اهمیتی ندارد


به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها برای حفظ امیدهای کسب سهمیه خود، به 3 امتیاز این دیدار خانگی نیاز مبرمی دارند.

 

بازی برابر پالاس: "برای چنین دیدارهایی به شور و اشتیاق فراوان نیاز داریم. چند روز پیش نیز گفتم که در حال حاضر باید تنها به نتیجه گرفتن فکر کنیم و زیبا بازی کردن اهمیتی ندارد.

 

 

1193360

 

 

اگر با برنامه در میدان حاضر شویم این موضوع امکان پذیر است اما ما به شور و شوق فراوان نیز نیاز داریم. حالا قرار است در آنفیلد به میدان برویم و فکر می کنم از آخرین باری که در خانه به میدان رفتیم هفته هاست زمان گذشته و حالا در برابر کریستال پالاس باید سعی کنیم بهترین نمایش ممکن را ارائه دهیم.

 

اگرچه بازی با سوت داور آغاز می شود، اما اگر لیورپول بتواند تحت تاثیر فضای استادیوم بازی را شروع کند من بسیار خوشحال خواهم شد. اگر هواداران در استادیوم فضای خوبی را ایجاد کنند باید از آنها قدردانی کرد و این موضوع بسیار خوشحال کننده است."

 

آمار دریافت گل زیاد: "ما در بالاترین سطح دفاع می کنیم و در این زمینه کیفیت زیادی داریم اما در نهایت و در شرایط مختلف، گل های زیادی دریافت می کنیم.

 

ما باید در این زمینه پیشرفت کنیم اما مشکلات خط دفاعی در حال حاضر بزرگترین موضوع ما نیست. لیورپول از روی ضدحملات یا ضربات ایستگاهی گل های کمی می خورد اما به هر حال آمار گل های دریافتی ما بالا است.

 

در دوران مربیگری من دریافت این مقدار گل کمی عجیب است اما علیرغم آنکه معتقدم مشکل ما خط دفاعی نیست، قطعا روی این موضوع بیشتر تمرین خواهیم کرد."

 

 

1193342

 

 

درخشش فیرمینو در بازی های اخیر: "ما سعی کردیم شرایط فیرمینو را در هفته های اخیر مدیریت کنیم و در بعضی از جلسات تمرینی اجازه دادیم تا او استراحت کند تا مشکلی پیش نیاید."

 

شرایط بازیکنان: "به اوضاع بازیکنان نگاه کنید. ما حالا در مقطعی از فصل نیستیم که تمرینات سختی را در نظر بگیریم پس این اتفاقات حاصل مسائل دوران زمین است.

دیدگاه‌ها