کد خبر : 1410476 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 15:05 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

قهر و آشتی های ادامه دار آبی های خوزستان 

چرا قهرمان پارسال از عنوانش دفاع نکرد؟

اگر از ابتدا تیم استقلال خوزستان مشکل مالی نداشت و مسئولان و گروه ملی به فکر تیمداری درست بودند، شاید در میانه فصل آبی های اهوازی بازهم در کورس مدعیان قهرمانی بود.

چرا قهرمان پارسال از عنوانش دفاع نکرد؟

به گزارش"ورزش سه"، استقلال خوزستان فصل قبل  در کمال تعجب همگان قهرمان لیگ برتر شد، زمانیکه این تیم قهرمان شد شاید کم تر کسی فکرش را می کرد که این تیم به مشکلات مالی دچار شود اما ویسی این روزها را پیش بینی کرد و سر از سپاهان در آورد.


سید سیروس پورموسوی علی رغم پیشنهاد عبدالله ویسی برای حضور در سپاهان، در اهواز ماند و سرمربی استقلال خوزستان شد، زمانیکه خیلی ها انتقاد می کردند پورموسوی برای اینکار مناسب نیست و لیگ قهرمانان در پیش است.اما پورموسوی در همان دو بازی اول با تساوی برابر تراکتورسازی در تبریز و برد استقلال تهران در اهواز نشان داد که پتانسیل حضور روی این نیمکت و نتیجه گرفتن را دارد.


بازیکنان استقلال خوزستان در حالی لیگ را آغاز کردند که نه برای این فصل، 26 درصد از پولهای فصل قبل را هم طلب داشتند. قول ها و وعده وعیدها باعث شد تا به روزهای آینده امیدوار شوند اما هرچه میگذشت امید به بانک ملی و گروه ملی کم تر و کم تر می شد.استقلالی های خوزستان در میانه راه دیگر توان برای ادامه بازی را نداشتند و اعتصاب کردند، در تمرین حاضر نشدند تا اولین زنگ خطر را به صدا در بیاورند اما این مشکل با وساطت استاندار و پرداخت 2میلیارد و 500 میلیون تومان در دو قسط برای مدتی حل شد.

 

1194575


بازیکنان استقلال خوزستان از قراردادشان مبلغ ها و درصدهای متفاوتی گرفته اند، بازیکنان اصلی پول های بیشتری نسبت به بقیه دریافت کرده اند و بعضی مانند گودرز داوودی، فرشاد جانفزا و مهدی زبیدی همچنان پول عمل رباط صلیبی اشان را از باشگاه طلب دارند.


مشکلات در آستانه بازی های آسیایی باز هم حاد تر شد و این تیم اهوازی اعلام کرد پولی برای رفتن به عمان ندارد و از مسابقات کنار می کشد اما در نهایت این تیم به عمان رفت و در آنجا الفتح را شکست داد، این مشکلات بازهم ادامه داشت تا قهر و آشتی های بازیکنان ادامه دار باشد.آخرین قهر استقلالی های خوزستان بعد از بازی با سایپا بود، زمانیکه پورموسوی اعلام کرد تمرین تیمش را تعطیل می کند و برابر فولاد حاضر نمی شوند. البته این تیم 2 روز تمرین نکردو سپس مشورت بزرگان تیم باعث شد تا برابر فولاد حاضر شوند و البته 3-1 بازی را ببرند.


این قهر و آشتی ها در شان تیم استقلال خوزستان نیست، تیمی که در تجربه اول آسیایی موفق می شود 7 امتیاز از 4 بازی کسب کند، بعد از تعطیلی تمرینات و با 2 جلسه تمرین فولاد را 3-1 با توانایی بالا شکست می دهد، اگر از ابتدا مشکل مالی نداشت و مسئولان  بانک ملی و گروه ملی به فکر تیمداری درست بودند، شاید اکنون در کورس مدعیان قهرمانی بود.

دیدگاه‌ها