کد خبر : 1410775 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 19:01 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

شکست العین کلید صعود قطعی سبزپوشان در فولادشهر

تیم ذوب آهن در شرایطی برابر العین قرار می گیرد که تجربه خوشی از دیدار با این تیم در ورزشگاه فولادشهر ندارد.

شکست العین کلید صعود قطعی سبزپوشان در فولادشهر

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته تیم فوتبال ذوب آهن در شرایطی در مرحله یک هشتم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین قرار گرفت که سرمربیگری این تیم بر عهده یحیی گل محمدی بود و زلاتکو دالیچ هم سرمربی العین بود. در شروع رقابت های این فصل هر دو مربی نتوانستند نتایج های مورد انتظار هواداران خود را کسب کنند و شغل خود را از دست دادند، تا مجتبی حسینی در ذوب آهن و زوران مامیچ در العین جایگزین آنها شوند.


فصل گذشته دو تیم در مرحله یک هشتم رقابت ها رو در روی هم قرار گرفتند که در دیدار رفت به نتیجه یک بر یک دست یافتند؛ نتیجه ای که در دیدار رفت سال جاری نیز تکرار شد. اما در دیدار برگشت این شاگردان زلاتکو دالیچ بودند که در ورزشگاه فولادشهر موفق به شکست تیم ذوب آهن شدند و به مرحله بعدی مسابقات راه یافتند. العین پس از شکست ذوب آهن تا فینال مسابقات هم پیش رفت ولی در مرحله نهایی از پس نماینده کره جنوبی برنیامد تا مسابقات را با عنوان نائب قهرمانی به پایان برساند.


حالا دو تیم با دو سرمربی جدید اینبار در مرحله گروهی به هم رسیده اند و تیم ذوب آهن با توجه به دو پیروزی پیاپی مقابل بنیادکار و همینطور دو پیروزی در لیگ برتر مقابل پیکان و ماشین سازی شرایط خوبی را پشت سر می گذارد؛ در مقابل تیم العین که ستاره های پرشماری را در ترکیب خود می بیند با شکست 4 بر 3 مقابل الوصل به این دیدار پا خواهد گذاشت.


در حال حاضر تیم الاهلی عربستان با 8 امتیاز صدرنشین گروه سوم مسابقات است و ذوب آهن و العین به ترتیب با 7 و 6 امتیاز رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند و بنیادکار هم بدون امتیاز به کار خود ادامه خواهد داد.


 پیروزی ذوب آهن می تواند این تیم را 10 امتیازی کند و صعود به دور بعدی را مسجل؛ اما در صورتی که سبزپوشان نتوانند در مقابل العین به پیروزی دست یابند، کسب تساوی هم می تواند سرنوشت صعود را در دستان خودشان نگه دارد.


گفتنی است تیم ذوب آهن در آخرین دیدار خود میهمان الاهلی عربستان خواهد شد و العین در خانه از بنیادکار پذیرایی می کند.

دیدگاه‌ها