کد خبر : 1411143 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 11:53 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

علپیور؛ گل صعود به اوت رفت!(عکس)

علی علیپور فرصت آن را داشت تا گل پیروزی تیمش را برابر الهلال به ثمر برساند.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، به مانند سه دیدار آخر تیم پرسپولیس در لیگ برتر ، علی علیپور فرصت آن را داشت تا باز هم نویدبخش پیروزی باشد و گلی حساس را برای تیمش به ثمر برساند اما شانس با او و تیمش یار نبود. در دقیقه 84 دیدار پاس مهدی طارمی فرصتی را برای علیپور ایجاد کرد که این بازیکن با ضربه ی زیبای پای چپ دروازه الهلال را تهدید کرد اما شوتش راهی به دروازه پیدا نکرد.


علیپور که در دیدارهای اخیر بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشته و توانسته به روند گلزنی سابق خود باز گردد می تواند در دیدار آخر تیمش برابر الوحده سرنوشت ساز ظاهر شده و اولین گل خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را نیز به ثمر برساند. 


البته با بازگشت سروش رفیعی به ترکیب پرسپولیس در دیدار آینده، شانس بازی کردن یار شماره 70 سرخپوشان کاهش پیدا خواهد کرد، اما با توجه به نیمکت فقیر پرسپولیس مطمئنا این بازیکن 21 ساله فرصت حضور در دیدار برابر الوحده را کسب خواهد کرد.


علیپور در نیمه نخست دیدار برابر الهلال در موقعیتی مشکوک توسط مدافعین این تیم سرنگون شد که داور دیدار یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام نکرد تا به مانند دیدار برابر الریان، اشتباه بزرگی از سوی داوران در قبال حرکات علیپور رخ داده باشد.

 

1195302

دیدگاه‌ها