کد خبر : 1411245 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 19:40 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش: "راموس تایم"، بلای جان کهکشانی ها

اگر کهکشانی ها قهرمانی لالیگا در فصل جاری را از دست بدهند، بیش از همه عدم نتیجه گیری در بازی های بزرگ تاثیر داشته است.

گزارش: "راموس تایم"، بلای جان کهکشانی ها


به گزارش "ورزش سه"، شکست در ال کلاسیکو در لحظات پایانی بدان معنا بود که بارسلونا هنوز هم شانس زیادی برای ربودن عنوان قهرمانی از رقیب دیرینه دارد و در این میان، عدم تمرکر در بازی های مهم را باید بزرگترین ایراد کهکشانی ها خصوصا در هفته های اخیر دانست.

 

 

1195376

 

 

در بازی های سرنوشت ساز، لوس بلانکوس در دقایق پایانی امتیازات مهمی از دست داده و اگرچه این دقایق در فوتبال اسپانیا به "راموس تایم" مشهور است، اما حالا بلای جان شاگردان زیزو شده است.

 

در ماه ژانویه، رئال مادرید در دیداری مهم در سانچس پیسخوان به مصاف سویا رفت و در حالیکه تا دقیقه 86 از حریف پیش بود، در نهایت 2 بار دروازه خود را باز شده دید تا بعد از مدت ها شکست خورده و 3 امتیاز حساس را از دست بدهد.

 

2 هفته پیش، شاگردان زیزو تا لحظات پایانی از اتلتیکومادرید در برنابئو پیش بودند اما باز هم گل دقایق پایانی آنتوان گریزمان باعث شد تا آنها 2 امتیاز حساس را در خانه از دست بدهند.

 

 

1191615

 

 

در ال کلاسیکوی ابتدای هفته نیز قوهای سپید دوباره از حریف قدرتمند خود پیش افتادند و اما درخشش مسی در لحظات پایانی باعث شد تا آنها امتیازات حساس این دیدار را از دست داده و قهرمانی در لالیگا در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها