کد خبر : 1411340 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 09:23 | 24.3K بازدید | 4 دیدگاه

ناکامی در مهار مغز متفکر برزیلی الاهلی 

استقلال یکی مثل اورتون ریبریو کم داشت

جدال حساس با الاهلی در ورزشگاه مملو از جمعیت آزادی با تساوی به پایان رسید تا استقلال بهترین فرصت برای صدرنشینی و برپایی جشن صعود را از دست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان و شاگردانش در شب بارانی تهران بهترین فرصت برای انتقام گرفتن از حریف اماراتی و همچنین صدرنشینی و صعود به مرحله بعد را با تساوی بدموقع از دست دادند تا همه چیز به روز پایانی کشیده شود گرچه با همین شرایط هم این تیم راه چندان دشواری برای صعود به عنوان تیم دوم نخواهد داشت.


استقلال در حالی به تساوی 1-1 برابر الاهلی قناعت کرد که برتری یک گله در مصاف با شوالیه های سرخ دبی هم می توانست این تیم را به آرزویی که داشت برساند اما باز هم بازی نه چندان خوب جوانان علی منصوریان همچون تمام بازی های انجام شده در سال 96 چنگی به دل نزد و آنها در نهایت با بازی انتحاری دقایق آغازین نیمه دوم از شکست گریختند و در نهایت به یک امتیاز بسنده کردند تا برای قطعی شدن صعود تا روز پایانی مرحله گروهی و مصاف با التعاون منتظر بمانند.

 

1195459


استقلال دیشب  در حالی مقابل الاهلی به تساوی رسید که باز در برداشتن گامی مهم برای شکست این تیم ناکام ماند آن هم از کار انداختن مغز متفکر برزیلی بود. بازیکنی که به عنوان پاسور اصلی الاهلی و بازیساز این تیم در طول 90 دقیقه هر کاری دلش خواست در زمین انجام داد و نشان داد چرا این باشگاه اماراتی حاضر به پرداخت مبلغ هنگفت 12 میلیون یورویی(50 میلیارد تومانی) برای جذب او شده است. اورتون ریبریو به خوبی در نقش شماره 10 انجام وظیفه کرد و در این بین بازیکنان استقلال نتوانستند در مهار او موفق ظاهر شوند تا جایی که استارت تک گل الاهلی را نیز همین بازیکن زد و در مابقی صحنه ها نیز همواره برنده جنگ های تن به تن بود.

 

1195460


نمایش شب گذشته ریبریو برزیلی ثابت کرد استقلال از کمبود چنین بازیکنی در ترکیب خود رنج می برد، بازیکنی که در سال های گذشته استقلالی ها با سود بردن از نفراتی مثل مجتبی جباری، فابیو جان واریو و ... سعی می کردند ضعف های خود را پوشش بدهند اما الان چند سالی می شود که با کمبود چنین پلی میکرهایی با مشکلاتی روبرو هستند. چه بسا اگر در بازی با الاهلی بازیکنی مثل اورتون ریبریو در ترکیب استقلال حاضر بود، این تیم با اختلاف چند گل می توانست از سد رقیب اماراتی خود بگذرد اما ...

 

1195461

دیدگاه‌ها