کد خبر : 1413299 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 13:29 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

سلطانی‌فر:

تصمیم فدراسیون جهانی بسکتبال موفقیت بزرگی است

وزیر ورزش و جوانان با ابراز خوشحالی از موافقت فدراسیون جهانی برای حضور بانوان مسلمان با پوشش اسلامی در مسابقات، این موضوع را موفقیت بزرگ دانست.

تصمیم فدراسیون جهانی بسکتبال موفقیت بزرگی است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از ورزشگاه پاکدشت گفت: امیدواریم فاز دوم ورزشگاه پاکدشت که تکمیل ظرفیت تماشاگر به میزان 5 هزارنفر است تا پایان سال به بهره برداری برسد. دولت در سه سال و نیم گذشته قدم های اساسی در تکمیل پروژه های ورزشی برداشته است.



وی افزود: امیدوارم تیم ملی فوتبال بتواند با اقتدار و صعودی تاریخی به مسابقات مقدماتی جام جهانی روسیه داشته باشد. باشگاههای ورزشی ما امروز با جوانگرایی وضعیت بسیار خوبی دارند.



سلطانی فر تاکید کرد: جامعه سالم جامعه ای است که مردم سالم داشته باشد و مردم سالم نیازمند تحرک و تغذیه سالم هستند بنابراین باید ورزش همگانی را در کنار ورزش قهرمانی توسعه دهیم.



وزیر ورزش ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی هایی که شده است بهترین نتیجه را در المپیک 2020 و مسابقات بین المللی داشته باشیم.



وی همچنین درباره موافقت فدراسیون جهانی بسکتبال با پوشش اسلامی اظهار داشت: خوشبختانه صبح امروز موافقت نهایی فدراسیون جهانی بسکتبال برای حضور بانوان کشورهای اسلامی با حجاب اسلامی در مسابقات بین المللی اعلام کردند و این موفقیت بزرگی برای بانوان است.

دیدگاه‌ها